خرید اوراق کرونا در فرابورس یک ماه دیگر تمدید شد

به گزارش مجله جاودان، فرابورس ایران که برای مقابله با ویروس کرونا، پروژه تامین مالی جمعی با کمک ظرفیت های بازار سرمایه را آغاز کرده بود، مهلت مشارکت در این پروژه را تا پایان اردیبهشت تمدید کرد.

خرید اوراق کرونا در فرابورس یک ماه دیگر تمدید شد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، در آخرین روزهای سال گذشته بود که فرابورس ایران با صدور اطلاعیه ای گفت در نظر دارد منابع مورد نیاز جهت پیشگیری، درمان و تحقیق در مورد کرونا ویروس را از طریق بازار سهام جمع آوری کند و قرار شد این فرایند تا انتها فروردین ماه امسال ادامه داشته باشد.

بر این اساس با انتها یافتن این مهلت، فرابورس ایران اعلام کرده مدت زمان مشارکت در پروژه تامین مالی جمعی با کمک ظرفیت های بازار سرمایه به مدت یک ماه دیگر و تا انتها اردیبهشت ماه تمدید شده است.

گفتنی است، متقاضی این طرح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عامل آن فرابورس ایران است و در این اطلاعیه شرکت فرابورس از سهامداران درخواست کرده است، ضمن اهدای وجوه با خرید گواهی نیکوکاری از طریق سامانه معاملاتی فرابورس ایران از این طرح ملی حمایت کنند.

در این راستا دو نماد کرونا1 و کرونا2 بازگشایی شده است که در نماد کرونا1 اصل و منافع حاصل از مبالغ تامین شده به متقاضی اهدا و جهت امور مذکور مصرف می شود. در نماد کرونا2 نیز مبالغ تامین شده توسط امین سرمایه گذاری شده و منافع حاصل از آن به متقاضی اهدا و جهت امور مذکور مصرف می شود.

گفتنی است، ارزش اسمی هر ورقه گواهی نیکوکاری 1000تومان است و مدت جمع آوری وجوه نیز از 27 اسفند تا 31 فروردین بود که این مهلت تا انتها اردیبهشت ماه تمدید شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1023

به "خرید اوراق کرونا در فرابورس یک ماه دیگر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید اوراق کرونا در فرابورس یک ماه دیگر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید