راهنمای جامع سفر کم هزینه به فرانکفورت در زمان کرونا

به گزارش مجله جاودان، فرانکفورت علاوه بر گردشگری، مقصدی ایدئال برای ادامه تحصیل، درمان یا حتی مهاجرت است.

راهنمای جامع سفر کم هزینه به فرانکفورت در زمان کرونا

بلیط هواپیما فرانکفورت را بخرید و مانند گردشگری حرفه ای در این شهر گشت و گذار کنید! فرانکفورت شهری نام آشنا برای ما ایرانی ها است که سفر به آن، می تواند همانند اقامت و گردشی علمی در یکی از صنعتی ترین و در عین حال زیباترین شهرهای دنیا باشد. با اینکه عده ای معتقدند فرانکفورت تکراری از تمامی تماشای های شهرهای معروف آلمان همانند برلین است، اما بازدید از تکامل ظرافت هنر و مدرنیته صنعتی در کنار هم با خرید بلیط هواپیما فرانکفورت ارزش این تجربه را دارد.

با وجودی که فرانکفورت علاوه بر گردشگری، مقصدی ایدئال برای ادامه تحصیل، درمان یا حتی مهاجرت است، اما در این مطلب قصد داریم راهنمای سفری جامع و در عین حال کم هزینه و کاربردی درباره نکات مهم سفر به فرانکفورت، خصوصا در دوران کرونا را برای شما بازگو کنیم.

قبل از خرید بلیط هواپیما فرانکفورت با این شهر به صورت مختصر آشنا شوید!

از لحظ جغرافیایی، فرانکفورت به عنوان پنجمین شهر بزرگ آلمان شناخته می گردد و در دو طرف رود ماین قرار گرفته است. فرانکفورت شهری ثروتمند و بسیار غنی است. زبان رسمی مردم این شهر آلمانی است و یورو، پول رایجی است که تمامی داد و ستدهای این شهر با آن انجام می گردد.

از لحاظ تاریخی، فرانکفورت یکی از مهم ترین پایگاه های تقسیم و انتخاب جریان قدرت در اروپا بود. فکرش را بکنید، از سال 855 تا 1792 میلادی، امپراتور آلمان از این شهر انتخاب و در همین شهر تاج گذاری می شد. اما هرچه صفحات تاریخ را بیشتر ورق می زنیم، فرانکفورت تبدیل به منطقه ای بی طرف می گردد که خصوصا پس از بمباران های بی امان جنگ دنیای دوم، بیشتر درگیر خودسازی و پیشرفت شد.

چه وقت، چطور و با چقدر بودجه به فرانکفورت سفر کنیم؟

از لحاظ آب و هوایی، فرانکفورت به تبعیت از جریان اقلیمی حاکم بر اروپا، شهری با آب و هوایی معمولا بارانی، سرد و مرطوب است. هرچند که تابستان ها، این شهر دمای هوای 25 درجه سانتی گراد را در گرم ترین حالت خود نیز تجربه می نماید. به همین علت برترین فصل برای خرید بلیط هواپیما فرانکفورت از نظر آب و هوایی، اواخر بهار تا اوائل پاییز و برای خرید بلیط هواپیما مقرون به صرفه فرانکفورت فصل زمستان است.

با اینحال، هزینه سفر به فرانکفورت می تواند کاملا مدیریت شده و مالی باشد. اما چطور؟ به طور مثال، دو مورد از هزینه های مهم سفر به فرانکفورت، هزینه خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل هستند. پس اگر بتوانید این دو مورد را به خوبی مدیریت کنید، می توانید تا حد زیادی از هزینه های سفر به این شهر بکاهید. برای این کار کافی است مرجعی را پیدا کنید که بتوانید به وسیله آن به راحتی برای خرید بلیط مقرون به صرفه و رزرو هتل فرانکفورت اقدام کنید. یکی از مراجع معتبر در این زمینه که این روزها به علت مقرون به صرفه بودن، معتبر بودن، جامع بودن و بسیاری پارامترهای دیگر، هواداران خاص خود را در میان گردشگران پیدا نموده، فلای تودی است.

هزینه های اقامت در فرانکفورت هم کاملا قابل مدیریت هستند. به طور مثال، برای اقامت مقرون به صرفه در این شهر، می توانید اقامت در هتل و هاستل های مقرون به صرفه را انتخاب کنید، برای شکم گردی از رستوران های مقرون به صرفه و فست فودهایی همانند مک دونالد بهره ببرید یا مواد غذایی را خودتان خریداری نموده و پخت و پز را برعهده بگیرید. برای حمل و نقل از مترو و اتوبوس (با هزینه تقریبی سه یورو برای هر جهت) یا کارت اعتباری بهره ببرید و برای جاذبه گردی، از تماشای هایی با ورودیه رایگان همانند کلیسای جامع کلن، پل فراکفورت، برج مسه (Messe)، برنهایم (Bornheim)، شهر کوچک افنباخ (Offenbach)، بازار هفتگی بورنهایم، جنگل شهر فرانکفورت و کلیسای سنت پاول فرانکفورت تماشا کنید. البته جاذبه هایی همانند موزه استیدل (Städel museum) یا باغ گیاه شناسی پالمن گارتن (Palmengarten) هم هزینه ورودی (بین هفت تا 12 یورو) دارند، اما به نسبت کم هزینه هستند و به همین علت می توانید از آن ها نیز با صرف هزینه ای کم بازدید کنید.

در زمان کرونا چطور به فرانکفورت سفر کنیم؟

یکی از سوالات مهم و پر تکرار مسافران، شرایط سفر به فرانکفورت در زمان وجود محدودیت های کرونا است. بر اساس قوانین اتحادیه اروپا، سال جاری سه دسته از مسافران می توانند به کشورهای اروپایی سفر نمایند؛ مسافرانی که واکسینه شده اند، مسافرانی که علت موجه و ضروری برای سفر دارند (به طور مثال سفر به دلایل خانوادگی یا ادامه تحصیل) یا در لیست کشورهای مجاز برای سفر قرار گرفته باشند. در صورت موفقیت برای سفر به این شهر و خرید بلیط هواپیما فرانکفورت با توجه به قوانین آلمان و ایرلاینی که بلیط هواپیما فرانکفورت خود را از آن خریداری نموده اید، باید نتیجه منفی تست pcr خود را که به وسیله آزمایشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت ایران اخذ شده را ارائه کنید. بعلاوه باید نه تنها در فرودگاه و هواپیما تمامی پروتکل های بهداشتی ایمنی کرونا را رعایت کنید، بلکه بهتر است تا در محیط های عمومی نیز از ماسک بهره ببرید.

بعضی از بایدها و نبایدها در سفر به فرانکفورت

  • بعد از ساعت 6 عصر برای خرید از بیشتر از مراکز خرید این شهر اصلا حساب باز نکنید.
  • امکان خرید کارت اعتباری سفر با مترو و اتوبوس و شارژ آن ها به صورت هفتگی وجود دارد.
  • بیشتر غذاهایی که در فرانکفورت سرو می شوند، شور هستند. اگر مشکل پزشکی دارید یا علاقه ای به خوردن غذای پر نمک ندارید، حتما در زمان سفارش ذکر کنید.
  • فرانکفورت همانند دیگر شهرهای اروپایی امن است، اما همواره احتیاط کنید و مراقب وسایل شخصی خود باشید.
  • همواره پول خرد به همراه داشته باشید.
منبع: کجارو
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2005

به "راهنمای جامع سفر کم هزینه به فرانکفورت در زمان کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای جامع سفر کم هزینه به فرانکفورت در زمان کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید