خوشگذرانی را در این نقطه از ایران تجربه کنید

به گزارش مجله جاودان، طبیعت بکر و تفریحات هیجان انگیز جنوب کشورمان به قدری منحصربه فرد هستند که هر کسی را ترغیب به سفر و خوشگذرانی در این بخش می نماید.

خوشگذرانی را در این نقطه از ایران تجربه کنید

ایران کشوری است سرشار از جاذبه های غنی به طوری که در آن می توان هر نوع جاذبه ای اعم از تاریخی، طبیعی، تفریحی و… را یافت. هر نقطه از ایران حال و هوای خودش را با توجه به شرایط محیطی دارد. مردم بسته به علایق و روحیات خود می توانند در هر کجای آنکه راحت تر هستند، به سفر و گشت و گذار بپردازند. یکی از نقاطی که همیشه مورد توجه گردشگران قرار می گیرد، جنوب ایران است. با خبرنگاران همراه باشید تا برترین تفریحات جنوب ایران را بشناسید.

برترین تفریحات جنوب ایران در کیش

فلای بورد

بد نیست بدانید که برای داشتن یک تجربه موفقیت آمیز ضروری است که سرعت عمل و حفظ تعادل خوبی داشته باشید. چون در فلای بورد شما در هوا معلق خواهید بود و به یاری پمپاژ آب باید تعادل خود را به دست آورده و آن را حفظ نمایید.

شاتل و بنانا

شاتل و بنانا به این صورت است که شما بر روی یک تیوپ بادی متصل به قایق گازی می نشینید و خود را به جریان آب می سپارید. در واقع همین که قایق گازی شما را با شتاب بالا به این طرف و آن طرف می کشد، نوعی هیجان برایتان ایجاد نموده و باعث می گردد تا از آن لذت ببرید.

گلایدر

به پرواز در آمدن به وسیله گلایدر این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد که از فاصله ای دور اشراف کامل نسبت به زیبایی های کیش داشته باشید.

برترین تفریحات قشم

سافاری در صحرای قشم

شما برای تجربه سافاری در صحرای قشم دو گزینه پیش روی خود خواهید داشت. می توانید یک سافاری هیجان انگیز را با استفاده از اتومبیل های ویژه تجربه کنید و یا اینکه سوار شدن بر شتر را انتخاب نمایید.

اسکی روی آب

برای اسکی روی آب ضروری است که کفش های اسکی خاصی را به پا نموده و پس از اتصال به قایق سعی کنید که بر روی حفظ تعادل خود متمرکز شوید. حتما این ورزش هیجان انگیز را امتحان کنید.

پارک آبی

بدون تردید یکی از برترین تفریحات قشم پارک آبی آن است. از آنجایی که شما در پارک آبی با یک مجموعه بازی های تفریحاتی روبرو هستید، بدیهی است که با رفتن به آن اوقات بی نهایت خوشی را تجربه خواهید کرد. چاله فضایی و سرسره های آبی از جمله هیجان انگیزترین تفریحات این مجموعه تفریحی هستند که هرکسی باید آن ها را تجربه کند.

دره ستارگان

تماشای آسمان پر از ستاره همیشه یکی از زیباترین و لذت بخش ترین کارهایی است که افراد در طول زندگی خود می توانند انجام دهند؛ اما متاسفانه امکان تحقق آن در شهرهای پر جمعیت و آلوده امکان پذیر نیست. خوشبختانه در سفر به قشم می توانید یک شب را در دره ستارگان گذرانده و از تماشای آسمان نورانی و پر از ستاره آن لذت ببرید.

برترین تفریحات هرمز

تماشای شب تاب های ساحلی

شب تاب های دریایی یا فیتوپلانکتون ها هنگام شب همراه موج دریا وارد ساحل شده و نمای اکلیلی و شب تاب آبی رنگی را به وجود می آورند.

دره مجسمه ها

دره تندیس ها را می توان موزه ای در نظر گرفت که در آن مجسمه های خاصی نگهداری می گردد؛ منتها با این تفاوت که بشر کوچک ترین تاثیری در ساخت آن ها نداشته است. چون تغییرات فیزیکی شکل گرفته در دل کوه و صخره های این دره باعث شده تا هر یک از آن ها را به شکل حیوانات گوناگون ببینید.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری در ایران، ساحل رادیو دریا را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 28 شهریور 1401 بروزرسانی: 28 شهریور 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2158

به "خوشگذرانی را در این نقطه از ایران تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشگذرانی را در این نقطه از ایران تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید