تور ترکیه: آنالیز بعضی از عجیب ترین های آنکارا

به گزارش مجله جاودان، عجیب ترین های آنکارا

آنکارا مهمترین شهر ترکیه بوده و به همین علت مملو از جاذبه هایی است که ارزش تماشا خواهند داشت. آنکارا به علت جاذبه های گردشگری بسیاری که دارد نظر بسیاری را به خود جلب کرده و هر ساله گردشگران بسیاری آنکارا را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. هر ساله تور های متنوعی به مقصد آنکارا کشور را ترک می کنند که هر یک از آنها برنامه خاصی برای گردش مسافرتی خود در نظر دارند. باید بدانید که تماشا منطقه ها عادی آنکارا برای تمامی تور ها امکان پذیر خواهد بود اما منطقه های در آنکارا وجود دارند که کمتر دیده شده اند و تماشا آنها عاری از لذت نخواهد بود.به همین علت در میان مقاصد گردشگری خود می توانید این منطقه ها را نیز قرار داده و سفری پر از لذت داشته باشید.

تور ترکیه: آنالیز بعضی از عجیب ترین های آنکارا

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

جاذبه های منحصر به فرد آنکارا

آنکارا جاذبه های طبیعی و جهانگردی فراوانی دارد که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت و به همین علت تماشای های آنکارا را می توان از جمله شگفت انگیز ترین های ترکیه دانست. عجیب ترین های آنکارا را می توان به موارد مختلفی نسبت داد چرا که با سفر به آنکارا موارد بسیاری برای شما عجیب خواهد بود. از غذاهای کشور گرفته تا بعضی از منطقه ها تماشای آن. به همین علت برای عجیب ترین های آنکارا گزینه های مختلفی پیش رو خواهیم داشت. برای مثال نحوه غذا خوردن مردم آنکارا خود جای تعجب دارد. چرا که غذاهای ترک و آنکارا تفاوت های شایانی با غذاهای ایران خواهد داشت. خیابان های آنکارا مملو از دست فروشانی است که به فروختن غذاهای محلی می پردازند.

غذاهایی که از این دستفروش ها می توانید خریداری نمایید کیفیت مطلوبی خواهد داشت و طعم آن نیز خاطره انگیز خواهد بود. در حالت کلی می توان گفت: آنکارا می تواند مقصد مناسبی برای افرادی بوده باشد که به جستجو و کشفیات علاقه دارند. در ادامه به بعضی از عجیب ترین های آنکارا اشاره مختصری نموده ایم

در صورتی که به سفر به کشورهای آسیایی علاقمند هستید ، تور گرجستان هم میتوانند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این تور پر هوادار ، از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه است.

برای مشاهده قیمت تور گرجستان نیز می توانید به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

دریاچه موگان از عجیب ترین های آنکارا

چنانچه در پی جایی می شد که بتوانید به راحتی در آن به استراحت پرداخته و در کنار آن از آب و هوای خوش منطقه لذت ببرید دریاچه موگان انتخابی مناسب برایتان خواهد بود. یکی از مواردی که سبب شده نام این دریاچه در میان عجیب ترین های آنکارا قرار گیرد داشتن پارکی است که در کنار ساحل غربی آن قرار گرفته است.

در این پارکی بخش برای نگهداری از پرندگان در حال انقراض در نظر گرفته شده است که در این بخش می توانید از انواع پرنده های عجیب و کمیاب تماشا نمایید. بعلاوه این امکان برایتان وجود خواهد داشت که خودتان در پارک پیک نیک نموده و فرزندتان را به جهت لذت بردن از وسایل ورزشی بچه ها بفرستید. پارک مورگان به علت پر جهانگرد بودن این منطقه احداث شد که با احداث آن توجه مردم به این منطقه بیش از پیش شد.

بعلاوه می توانید با عجیب ترین های آنکارا که در طبیعت آن خلاصه می گردد نیز آشنایی پیدا کنید، چرا که دریاچه موگان می تواند تمامی شگفتی های طبیعی آنکارا را به تصویر بکشد. یکی از برترین تفریحاتی که در این دریاچه می توانید انجام دهید ماهیگیری می باشد. چرا که در اطراف بخش ساحلی دریاچه بخش هایی جهت ماهیگیری در نظر گرفته شده که می توانید از آنها استفاده نمایید.

بلیط هواپیما ماهان

عبادتگاه آگوستوس از عجیب ترین های آنکارا

چنانچه در پی منطقه ای می شد که عجیب ترین های آنکارا را به عینه مشاهده نمایید عبادتگاه آگوستوس یکی از برترین مراکز خواهد بود. شاید در تمامی تور های آنکارا بازدید از این عبادتگاه در برنامه نباشد اما بازدید از این منطقه برای کسانی که قصد بازدید از عجیب ترین های آنکارا را دارند مناسب خواهد بود. ساخت این قلعه به قرن اول میلادی برمیگردد و تنها عبادتگاهی است که بناهای آن اینگونه سالم بر جای مانده اند. مواد سازنده این سازه کاملا از سنگ می باشد و به همین علت نیز توانسته این همه سال دوام بیاورد.

باید بدانید که بر روی یکی از سنگ نوشته های این عبادتگاه می توانید نوشته دست خود آگوستوس را مشاهده نمایید که به صورت حکاکی درآمده و به همین علت پس از سالیان دراز هنوز هم قابل مشاهده می باشد. سازه این عبادتگاه مانند چهل ستون بوده و ستون های آن دقیقا مشابه می باشد اما سال ساخت آنها با یکدیگر تفاوت بسیاری خواهد داشت.

آکواریوم آکوا وگا از عجیب ترین های آنکارا

یکی دیگر از عجیب ترین های آنکارا را می توان آکواریوم آکوا وگا دانست که در این آکواریوم می توانید انواع ماهی های دریایی را مشاهده نمایید. باید بدانید که ماهی هایی که در این آکواریوم زندگی می نمایند دقیقا شبیه سازی شده با ماهیان دریایی هستند و می توانید انواع ماهی های دریایی را در آن مشاهده نمایید. به گونه ای که در این آکواریوم می توانید ماهی هایی از قبیل: کوسه ماهی، اسب دریایی، لاک پشت، گیاهان دریایی، خارتنان و … را مشاهده نمایید.

نحوه بازدید به گونه ای است که با مراجعه به این مرکز به ازای هر شخص 15 لیر از شما دریافت خواهد شد و وارد فضایی که می شوید می توانید از فروشگاه های متعدد و رستوران آن استفاده نمایید.

موزه جنگ استقلال آنکارا از عجایب آنکارا

بی شک یکی از عجیب ترین های آنکارا را می توان موزه جنگ آن دانست، چرا که در این موزه موارد بسیاری ارزش تماشا داشته و شما را به خود جذب خواهند کرد. باید بدانید که موزه جنگ آنکارا تمامی اتفاقات مربوط به هرگونه جنگی را در ترکیه ثبت نموده و می توانید به راحتی آنها را مشاهده نمایید. حال موضوع این است که چه چیزی باعث شده که موزه جنگ استقلال به یکی از عجیب ترین های آنکارا تبدیل گردد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت: از جمله مهمترین موارد می توان به وجود مجسمه های مومیایی شده امپراطوران گذشته ترکیه اشاره کرد. به گونه ای که با مراجعه به این موزه می توانید تمامی قدیمیان و تاریخ ترکیه و بخصوص سرگذشت آنکارا را به خوبی بشناسید. به همین علت موزه جنگ استقلال ترکیه آنکارا می تواند برای دوست داران تاریخ بسیار عجیب بوده باشد.

مکان موزه محلی است که اولین نشست ملی ترکیه در آن برگزار شده و همین امر از جمله مواردی است که ارزش بازدید از منطقه را افزایش داده است. در این موزه بعلاوه می توانید انواع اقسام اقلام جنگی و نقشه های جنگی مربوط به دوران جنگ استقلال را مشاهده نمایید.

آنیت کبیر از عجیب ترین های آنکارا

یکی دیگر از عجیب ترین های آنکارا را می توان آنیت کبیر دانست که این موزه به علت وسعت بالایی که دارد می تواند برترین و راحت ترین لحظات را برایتان رقم بزد. بازدید از این موزه برای عموم آزاد می باشد و می توانید تمامی اتاق های موزه را به صورت کامل مشاهده نمایید. هر یک از اتاق های آن نام خاصی داشته و کاربرد های متفاوتی داشته اند.

در این موزه می توانید فهرست کاملی از انواع وسایل و اقلام مربوط به حکومت را مشاهده نمایید. جاده شیرها و بعلاوه میدان مراسم را می توان از جمله برترین تماشای های این موزه دانست که ساخت جالب آن اعجاب آور خواهد بود. بعلاوه در آنیت کبیر می توانید مزار بسیاری از مشاهیر معروف آنکارا را مشاهده نمایید. معماری سازه های این بنا نیز برای بسیاری عجیب خواهد بود. ساخت منحصر به فرد سازه های آن را نمی توان از قلم انداخت. چرا که سازه آن از جمله سازه های مدل قدیمی ترکیه بوده و طبق آداب و رسوم قدیمیان ساخته شده است.

سفر به این مکان میتواند بسیار مجذوب کننده و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط هواپیما چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل مقرون به صرفه نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

منبع: دلتابان
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1918

به "تور ترکیه: آنالیز بعضی از عجیب ترین های آنکارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: آنالیز بعضی از عجیب ترین های آنکارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید