داور بازی پاری سن ژرمن و رئال مادرید معین شد

به گزارش مجله جاودان، اتحادیه فوتبال اروپا داوری از ایتالیا را به عنوان مسئول قضاوت جدال قهرمان فرانسه و نایب قهرمان لالیگا معرفی کرد.

داور بازی پاری سن ژرمن و رئال مادرید معین شد

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) نیکلا ریتزولی ایتالیایی را به عنوان داور جدال چهارشنبه شب تیم های پاری سن ژرمن و رئال مادرید در استادیوم پارک دو پرنس معرفی کرد. النیتو دی لیبرتاتوره و مائورو تونولینی به عنوان کمک های ریتزولی، این داور ایتالیایی را در امر قضاوت مهمترین بازی گروه A کمک می نمایند.

ریتزولی که یکی از بهترین داوران حال حاضر فوتبال جهان محسوب می گردد، سال گذشته مسئولیت خطیری همچون قضاوت فینال جام جهانی 2014 میان تیم های ملی آرژانتین و آلمان را برعهده داشت. علاوه بر این بازی، قضاوت دیدارهای حساس دیگری همچون فینال لیگ قهرمانان فصل 13-2012 میان تیم های بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند و فینال لیگ اروپای فصل 10-2009 میان اتلتیکومادرید و فولام، در سابقه کاری ریتزولی دیده می گردد.

هم رئال مادرید و هم پاری سن ژرمن از آخرین مسابقاتی خود که ریتزولی قضاوت آنها را برعهده داشته خاطرات خوبی دارند چون در آنها پیروز شده اند. هر دو بازی اخیری که ریتزولی برای پاریسی ها قضاوت نموده در فرانسه بوده که قهرمان فرانسه در یکی از آنها بنفیکا را 3 بر صفر شکست داد و در دیگری بارسلونا را با نتیجه 3 بر 2 مغلوب کرد. رئال مادرید هم با قضاوت این داور ایتالیایی تیم های تاتنهام، لیون و لیورپول را شکست داده است.

رئال مادرید از ساعت 22:15 چهارشنبه شب در استادیوم پارک دو پرنس میهمان پاری سن ژرمن خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 655

به "داور بازی پاری سن ژرمن و رئال مادرید معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور بازی پاری سن ژرمن و رئال مادرید معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید