دیواری عاشق و پر از دوستت دارم ها !

به گزارش مجله جاودان، دوستت دارم! جمله ای که روی بیشتر میزهای چوبی در مدرسه ها به وسیله دختر یا پسری عاشق حک و نام عشق اولش ثبت شد.

دیواری عاشق و پر از دوستت دارم ها !

جمله ای که به وسیله نوجوان های عاشق روی تنه درخت ها خراشیده و همین طور روی قلب های زن و شوهری که عهد بستند به ثبت رسید، درست وسط قلب شان.

اینبار فردریک برای قطع نکردن این زنجیره ابتکاری خاص و عجیب به خرج داد و سکوتی که برابر این حس برقرار شده بود را شکست.

دیواری ساخت از عشق که در جهان خشونت و مرز بین آدم ها به دور است. دیواری که روی آن هزاران دوستت دارم به 300 زبان جهان نوشته شده و امروزه به پر بازدیدترین و رمانتیک ترین مکان در پاریس تبدیل شده است. دیواری که مقصد بیشتر زوج های عاشق است برای ثبت عشق، کنار جمله دوستت دارم روی دیوار به زبان مخصوص خودشان. فردریک امیدوار است که زوج ها هنگام ایستادن کنار این دیوار، عشقشان ابدی باشد. پل معروف ونیز آه است و شناسه آگرا، تاج محل. پاریس هم شهر نور است. روشن است و درخشنده. درست شبیه جواهر که در دلش دیواری دارد از جنس عشق.

من تورا دوست دارم!

دیواری تاریخی که تنها اختصاص داده شده به عشق در باغ عاشقانه ابسس واقع درمونتمارت پاریس. دیواری درست شده با 612 کاشی همرنگ و هم میزان و پر شده از دوستت دارم ها به تمام زبان های جهان.

این اثر زیبا و هنری محلی برای دیدار دوستداران و عاشقان است. مناسب برای پیاده روی و گفتن دوستت دارم ها. مسیری متفاوت برای ماه عسل ها. اینجا کشف نقطه ای از دست رفته است برای به زبان آوردن جمله دوستت دارم.

پاریس به برج ابفل و موزه لوور معروفیت دارد اما تماشا این مکان هم خالی از لطف نیست و لذتی منحصر به فرد همراه دارد.

پس همراه خبرنگاران باشید و با ما قدم بزنید بین تصاویری زیبا و تماشای و البته رمانتیک.

منبع: همگردی
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 8 بهمن 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2220

به "دیواری عاشق و پر از دوستت دارم ها !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیواری عاشق و پر از دوستت دارم ها !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید