راهنمای انتخاب لباس مجلسی بلند

به گزارش مجله جاودان، فرم بدن هر خانمی با خانم دیگر متفاوت است. اگر مدل لباسی که می پوشید را متناسب با فرم بدن خود انتخاب کنید، می توانید اندام تان را زیباتر از حالت عادی نشان دهید.

راهنمای انتخاب لباس مجلسی بلند

پیراهن ماکسی از آن دسته لباس هایی است که هیچ وقت از مد نمی افتد و معمولا یک مدل آن در کمد لباس های هر خانم شیک پوش و زیبایی وجود دارد. پیراهن های ماکسی از لحاظ سبک تنوع بسیاری دارند و ست کردن نیز کمی دقت می خواهد. در این مطلب خبرنگاران قصد داریم تا شما را با صفر تا صد فرآیند انتخاب یک پیراهن مجلسی بلند آشنا کنیم. با ما همراه باشید!

راهنمای انتخاب لباس مجلسی بلند

فرم بدن خود را به خوبی بشناسید

فرم بدن هر خانمی با خانم دیگر متفاوت است. اگر مدل لباسی که می پوشید را متناسب با فرم بدن خود انتخاب کنید، می توانید اندام تان را زیباتر از حالت عادی نشان دهید. باید بدانید اندامی ریزنقش دارید و یا درشت، سپس مدل های مختلف لباس مجلسی را آنالیز کنید.

طرح و رنگ لباس مجلسی بلند

پارچه، رنگ و طرح پیراهن ماکسی چند فاکتور کلیدی هستند که باید در هنگام انتخاب و خرید به آنها خوب توجه کنید. پس برای اینکه یک لباس مجلس بلند به زیباترین شکل ممکن روی بدن دیده گردد، مدلی از آن را انتخاب کنید که پارچه و طرح و رنگش با فرم بدن شما متناسب باشد.

اندازه قد پیراهن ماکسی

لباس مجلسی بلند اندازه های متفاوتی دارد. برخی از آن ها کمی کوتاه هستند و برخی دیگر تا روی زمین می رسند. بهتر است از میان این اندازه ها، اندازه ای را انتخاب کنید که برای تان راحت باشد، نه اینکه باعث گردد زمین بخورید و یا پیراهن تان زیر پای تان گیر کند.

اکسسوری مناسب پیراهن مجلسی بلند

پیراهن های ماکسی مدل های بسیار متفاوتی دارند؛ برخی از آنها خیلی رسمی و برخی از آنها غیر رسمی است. برخی دیگر هم بسیار کاربردی هستند؛ یعنی می توانید با استفاده از لوازم جانبی و زیورآلات متفاوت، پیراهن خود را به یک لباس شب و یا یک لباس نیمه رسمی تبدیل کنید.

  • لباس مجلسی بلند که یک طرح عظیم دارد و یا طرح آن گلدار است، دیگر قسمت های استایل تان را کاملا ساده انتخاب کنید تا توجه افراد به سمت طرح پیراهن جلب گردد.
  • پیراهن ماکسی یک پیراهن بلند و کمی گشاد است. به همین دلیل، همراه با آن یک جفت کفش ساده و راحت بپوشید. معمولا همراه با یک پیراهن ماکسی، از یک جفت صندل بنددار ساده با رنگی خنثی استفاده می گردد. هیچوقت همراه با یک لباس مجلسی بلند از چکمه و یا کفش تخت جلو بسته استفاده نکنید.
  • استفاده از زیورآلات شیک همراه با یک لباس مجلسی بلند ، زیبایی آن را دوچندان می نماید. می توانید از زیورآلات، کیف دستی و یا کمربند بهره ببرید تا استایل تان تکمیل گردد.
  • می توانید همراه با یک پیراهن ماکسی ساده که رنگی ساده دارد، از یک گردنبند پر زرق و برق بهره ببرید تا استایل تان از حالت سادگی خارج گردد.
  • اگر دوست دارید که کمر خود را باریکتر نشان دهید و همچنین، کمی از گشادی لباس خود کم کنید، میتوانید روی آن یک کمربند شیک ببندید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی راهنمای کامل انتخاب لباس عروس را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1311

به "راهنمای انتخاب لباس مجلسی بلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای انتخاب لباس مجلسی بلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید