راک استار گیمز مشغول ساخت چند بازی است

به گزارش مجله جاودان، طبق اظهارات یکی از توسعه دهندگان سابق استودیوی راک استار گیمز (Rockstar Games)، این استودیو در حال حاضر چندین بازی در دست ساخت دارد. این خبر از سوی آنگیث جایاراجان (Angith Jayarajan) - یکی از کارمندان سابق شبعه هند راک استار گیمز - مطرح شده است.

راک استار گیمز مشغول ساخت چند بازی است

پارسال بود که راک استار Red Dead Redemption 2 را در میان تحسین منتقدان عرضه نمود، و این استودیو هنوز هم به خوبی از هر دو پروژه آنلاین خود - GTA Online و Red Dead Online - پشتیبانی می نماید. با این حساب، حتی بدون ساخت بازی جدید هم، به قدر کافی کار بر سر راک استار ریخته است. با اینحال، شایعات سال گذشته خبر از دو بازی تعیین می داد که در فرآیند توسعه قرار دارند، و این خبر هم مهر تایید جدیدی است بر این شایعات.

جایاراجان در پستی اینستاگرامی جزییات مبهمی را در خصوص دوران کاری خود در راک استار مطرح نموده است. در بخشی از این پست چنین آمده است: من روی RDR2 و تعدادی بازی دیگر کار کردم که فعلا نمی توانم نامی از آنها ببرم.

بدیهی است که یکی از این بازی ها باید Grand Theft Auto 6 باشد، بازی که به تازگی شایع شده است که قهرمان اصلی آن یک زن خواهد بود. طبق این شایعه، بازی بار دیگر به Vice City بازخواهد گشت، و مراحل تعقیب و گریز معروف این عنوان را شامل خواهد بود، به علاوه بسیاری دیگر از مکانیکهای به روز شده بازی اصلی. به هر صورت، تا امروز هفت سالی از انتشار GTA 5 روی کنسول های پلی استیشن 3 و ایکس باکس 360 می گذرد، و گرچه راک استار در تمام این سالها به خوبی از بخش آنلاین این بازی پشتیبانی نموده است، نامحتمل به نظر می رسد که روی نسخه بعدی این مجموعه محبوب کار ننموده باشد.

اما عنوان دومی که در شایعات کذایی مطرح شده بود، بازی Bully 2 است. گرچه وجود GTA بعدی تقریبا قطعی به نظر می رسد، راک استار در خصوص دنباله بازی Bully بسیار خوددار بوده است، بازی که ساخت آن از همان زمان انتشار نسخه اول شایع شده بود. طبق اخباری که جدیدا مطرح شده، فرآیند ساخت Bully 2 اوایل همین دهه شروع شده بود، گرچه احتمالا به نتیجه ای نرسیده است.

به هر صورت، بازی دوم می تواند بکل چیز دیگری باشد. راک استار مقدار معتنابهی عنوان دست نخورده دارد، که می تواند هر کدام از آنها را به صحنه بازگرداند. البته که هیجان انگیزترین سناریو، یک بازی در مجموعه ای کاملا جدید خواهد بود. راک استار از زمان Red Dead هیچ بازی دنیا باز جدیدی نساخته، و حتی آن هم بر یکی از بازی های قدیمی کپکام (Capcom) مبتنی بوده است. یک بازی نو از سوی راک استار پتانسیل عظیمی خواهد داشت، و می تواند انگیزه ای باشد برای دانلود لانچر جدیدشان روی کامپیوترهای شخصی.

منبع: Gamerant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 477

به "راک استار گیمز مشغول ساخت چند بازی است" امتیاز دهید

1 کاربر به "راک استار گیمز مشغول ساخت چند بازی است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راک استار گیمز مشغول ساخت چند بازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید