زیباترین استخرها در خانه های ویلایی

به گزارش مجله جاودان، امروزه طراحی خانه های ویلایی به همراه استخر صورت می گیرد, در واقع استخر یکی از فاکتورهای ضروری در طراحی ویلا و خانه باغ ها محسوب می گردد. اکثر استخرها بیشتر از آنکه کاربرد داشته باشند زیبایی را برای خانه به ارمغان می آورند. آنها فضایی آرام و با طراوت را ارائه می دهند که بر جذابیت و زیبایی ساختمان اثرگذار است. استخرها بر اساس فضای مورد نظر, مصالح و بودجه صاحب خانه طراحی و ساخته می شوند. هزینه طراحی یک استخر زیبا و ایده آل کمی بالاست اما شادی و تفریحی که فراهم می نماید تمام هزینه ها را جبران خواهد نمود. آنها در اشکال و اندازه های متفاوت ساخته می شوند و با توجه به طرح خود بر نمای خانه تاثیرگذار هستند. استراحت بر روی جایگاه های راحتی در کنار استخری که تصویر غروب در آن افتاده است آرامشی بی نظیر به ارمغان می آورد. استخرهای خانگی علاوه بر ایجاد مکانی برای آرامش, فضایی لوکس در حیاط خانه محسوب می گردد.

زیباترین استخرها در خانه های ویلایی

در این نوشته از ما سعی نموده ایم زیباترین و جذاب ترین طرح های استخر را به شما معرفی کنیم تا با ایده دریافت از آنها نسبت به طراحی استخر برای خانه خود اقدام نموده و لحظاتی به یاد ماندنی در کنار آن سپری کنید. این طرح های زیبا به توضیح زیر می باشند:

طراحی خانه ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید با خطوط صاف, منظم و تمیز انجام شده است. این خانه با استفاده از متریال های زیبا به استخر شنا متصل شده و پاسیوی سرپوشیده و منظره سرسبز با مصالحی که برای ساخت دیوارها به کار رفته همخوانی بی نظیری دارد.

تصویر زیر به خانه ای ویلایی در کالیفرنیا اشاره دارد. غروب آفتاب تصویر خانه را در آب استخر منعکس نموده و زیبایی فریبنده ای را به ارمغان آورده است. این استخر بزرگ و وسیعی که در جلوی عمارت قرار گرفته در شب با لامپ های نورانی مزین می گردد.

استخرها اصولاً دلیلی برای اجرای طرح ال شکل در حیاط خانه های ویلایی می باشند. در این جا طراحی خانه ویلایی به نحوی ست که اتاق نشیمن و اتاق خواب ها مشرف به استخر قرار گرفته اند و استخر نیز با نقشه ای که خانه با آن ساخته شده به فضایی کاملاً خصوصی تبدیل شده است.

استخری که در تصویر زیر مشاهده می کنید با نوعی سنگ تیره ساخته شده و همین امر نمایی مدرن به رنگ تیره برای استخر ایجاد نموده است. این استخر تیره با کفپوش و دیوارهای رنگ روشن کنتراست دارد و زیبایی فضا را دوچندان نموده است.

با نگاه به سقف خانه ای که در تصویر زیر به نمایش درآمده است متوجه می شوید که طرح آن بر اساس سبک های آسیایی اجرا شده است. ترکیب رنگی این خانه نمای آن را جذاب و دوست داشتنی نموده است و انعکاس تصویر خانه در آب حسی عالی در لحظه غروب خورشید ایجاد می نماید.

تصویر زیر خانه ای بزرگ در شیکاگو را نشان می دهد که استخری زیبا و فریبنده در محوطه حیاط آن واقع شده است. طراحی این استخر بسیار ساده اما در عین حال زیبا می باشد.

خانه ای که در تصویر زیر مشاهده می کنید به شیوه ای فوق العاده خاص نورپردازی شده و استخری که در محوطه جلوی آن قرار گرفته زیبایی نمای خارجی خانه را بی نظیر نموده است. این تصویر خانه ای مدرن با استخر را به تصویر کشیده که زیبایی آن مسحور کننده است.

استخری که در تصویر زیر مشاهده می کنید با نمای خارجی خانه هماهنگی بی نظیری دارد. انعکاس نور در آب در ساعات آخر روز حسی دوست داشتنی و عالی برای صاحب خانه به ارمغان می آورد.

قرار دریافت استخر در وسط این خانه باعث شده فضای آن بزرگتر از آنچه که هست به نظر بیاید. چگونگی ارتباط استخر با پاسیو و خانه بی نظیر است و افراد با حضور در این مکان لحظاتی شاد و بدون دغدغه سپری خواهند کرد.

این ویلا که با پنجره های کرکره ای مزین شده نمایی مدرن در عین حال ساده دارد. انعکاس تصویر طبیعت در استخر نمای کلی خانه را بسیار زیبا نموده است.

طراحی بی نظیر استخری که در تصویر زیر مشاهده می کنید زیبایی خاصی برای این خانه به ارمغان آورده است. سبک ساخت این خانه تداعی کننده خانه های مناطق گرمسیری است و حضور یک استخر باشکوه در محوطه آن این خانه را به مکانی زیبا و فوق العاده تبدیل نموده است.

منبع: ساختمانچی
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 608

به "زیباترین استخرها در خانه های ویلایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین استخرها در خانه های ویلایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید