ساحل ام سقیم دبی ، امارات Umm Suqeim

به گزارش مجله جاودان، ساحل ام سقیم دبی

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران شما را با ساحل ام سقیم دبی آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

ساحل ام سقیم دبی ، امارات Umm Suqeim

شهر دبی ، سواحل بسیاری دارد که یکی از زیباترین آن ها، ساحل أم سقیم است. ساحل ام سقیم دبی از جمله برترین سواحل دبی می باشد که با ویو رو به برج العرب با نام های دیگری همانند ساحل سانست یا ساحل غروب آفتاب در بین بومیان اماراتی شناخته می گردد، این ساحل دقیقا در نقطه مقابل پارک ام سقیم از مشهورترین پارک های دبی واقع شده است و بیشتر گردشگران با اطلاع از زمان غروب خورشید در ساعات عصر به این محل مراجعه می نمایند تا یکی از زیباترین غروب های آفتاب را دیدن نمایند.

در ساحل شنی ام سقیم، تمامی امکانات ضروری برای سپری کردن یک روز خوب در ساحل مهیا است؛ از جمله سایه بان، دوش، رختکن، محوطه بازی بچه ها، مسیر ویژه دو و پیاده روی، غریق نجات، کیوسک های فروش خوراکی، رستوران و … . علاوه بر این امکانات ضروری، این روزها این مجموعه مانند تمامی سواحل دبی به کیوسک کتابخوانی مجهز شده است و افرادی که به این ساحل می آیند می توانند از کتاب های این کیوسک به صورت رایگان استفاده نمایند.

برای مدت ها تمامی سواحل دبی شامل قانون ممنوعیت شنا در شب می شدند، اما این روزها، شما می توانید در بخشی از ساحل ام سقیم، پس از تاریکی هوا در دریا شنا کنید؛ این بخش از ام سقیم، 125 متر از خط ساحلی را شامل می گردد و به شناگران اجازه می دهد به میزان 30 متر از خشکی فاصله بگیرند. خوب است بدانید که رفتن به منطقه امن برای شنا، باید علامت های قرمز در ساحل را دنبال کنید. برای فراهم شدن امکان شنای شبانه سیستم نورپردازی ویژه ای در خط ساحلی اجرا شده است تا خیال شما از هر جهت راحت گردد.

جذابیت های این ساحل هنوز تمام نشده است؛ این امکان برای شما وجود دارد که سوار یکی از قایق های تفریحی لوکس این ساحل شوید و یا از تفریحات آبی مثل جت اسکی، فلای بورد لذت ببرید.

امکانات ساحل

ساحل ام سقیم یک ساحل عمومی است که به راحتی میتوانید 24 ساعت شبانه روز، هفت روز در هفته از آن بازدید کنید. در ساحل، تعداد زیادی کابین و دوش و امکانات ماساژ قرار گرفته است.

بعلاوه برای بچه ها زمین بازی در دسترس است و در امتداد ساحل یک مسیر پیاده روی عابر پیاده وجود دارد. در لبه ساحل، در کنار مجاورت عابرین پیاده، تعداد زیادی رستوران وجود دارد که شما می توانید از تنقلات، غذا و نوشیدنی های آنها لذت ببرید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 25 مهر 1403 بروزرسانی: 25 مهر 1403 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2360

به "ساحل ام سقیم دبی ، امارات Umm Suqeim" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل ام سقیم دبی ، امارات Umm Suqeim"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید