سامسونگ تأخیر در فرایند فراوری گلکسی S21 فن ادیشن را تکذیب کرد

به گزارش مجله جاودان، دو روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فراوری و عرضه گلکسی S21 فن ادیشن با تأخیر روبرو شده اما امروز خود سامسونگ رسما گفت این خبر درست نیست.

سامسونگ تأخیر در فرایند فراوری گلکسی S21 فن ادیشن را تکذیب کرد

سامسونگ قرار است در سه ماه آخر امسال، از پرچم دار مالی خود تحت عنوان گلکسی S21 فن ادیشن رونمایی کند. محصولی که با توجه به عملکرد بسیار عالی گلکسی S20 فن ادیشن در بازار، بسیار مورد انتظار است و کاربران زیادی منتظر ورود آن به بازار هستند. اما در حالی که همه چیز به خوبی پیش می رفت، چند روز قبل خبری منتشر شد مبنی براینکه شرکت فرایند فراوری این گوشی را به دلیل مشکلاتی در تأمین قطعات لازم، به حالت تعلیق درآمده.

سایت کره ای ETNews با توجه به گفته های منابع مختلف گزارش داد که سامسونگ به دلیل کمبود تراشه برای گوشی گلکسی S21 فن ادیشن فراوری آن را متوقف نموده است. اما جالب اینجاست که پایگاه خبری مربوطه به دلیل نداشتن عدله کافی برای تأیید این ادعا، خبر خود را پاک کرد. سامسونگ هم یک روز بعد به این خبر واکنش نشان داد و آن را تکذیب کرد.

البته در بیانیه که از طرف شرکت کره ای منتشر شده، چیزی با قاطعیت بیان نشده است مبنی بر اینکه هیچ مسئله ای وجود نداشته و فراوری گلکسی S21 فن ادیشن به خوبی پیش می رود. سامسونگ در توضیحات خود آورده که هیچ چیز در رابطه با تعلیق فرایند فراوری گلکسی جدید قطعی نشده و این خود می تواند به نوعی به این معنا باشد که مشکل وجود دارد اما اینکه فرایند فراوری متوقف شده باشد هنوز تعیین نیست.

گلکسی S21 فن ادیشن قرار است به عنوان جانشین گلکسی S20 فن ادیشن، با همان تعیینات و قابلیت هایی راهی بازار گردد که از یک پرچم دار مقرون به صرفه انتظار داریم. یعنی اگرچه پردازنده به کار رفته در آن پرچم دار است (اسنپدراگون 888) اما از خیلی جهات نظیر وضوح نمایشگر، کیفیت دوربین ها، میزان حافظه رم و مواردی از این قبیل از پرچم دار اصلی ضعیف تر است. البته گلکسی S20 فن ادیشن با بدنه پلاستیکی و نمایشگری با وضوح +FHD راهی بازار شد که چون پرچم داران سری S20 به اتفاق نمایشگری 1440P و بدنه ای با ترکیب فلز و شیشه داشتند، تفاوت ها نمایان بود.

این بار اما گلکسی S21 فن ادیشن اگر با اسنپدراگون 888 و 8 گیگابایت حافظه رم که در گیک بنچ هم دیده بودیم راهی بازار گردد، با توجه به اینکه گلکسی S21 از بدنه پلاستیکی و نمایشگری +FHD با گوشه های تخت بهره می برد، بعید به نظر می رسد تفاوت خاصی بین آن ها وجود داشته باشد. حتی از لحاظ کیفیت دوربین هم جز مدل اولترا دو مدل پلاس و استاندارد از پرچم داران جدید شرکت تفاوت خاصی با نسل قبل نداشتند و S21 فن ادیشن هم قطعا از همان دوربین ها بهره می برد. تنها تفاوت بین این گوشی و S21 می تواند اندازه نمایشگر باشد که مدل فن ادیشن اندکی عظیم تر است.

با این حال باید منتظر بمانیم ببینیم طی روزهای آینده چه خبرهای بیشتری در رابطه با گلکسی S21 فن ادیشن و فرایند فراوری آن منتشر می گردد. سامسونگ فراوری گوشی های سری نوت 21 را به دلیل کمبود تراشه پرچم دار متوقف کرد. از طرفی دلیل اصلی سایت کره ای ETNews این بود که چون شرکت کره ای با کمبود تراشه روبرو شده، فرایند فراوری متوقف شده است. بنابراین به نظر می رسد مشکل به طور حتم وجود دارد. اما تا چه اندازه این مشکل قرار است سامسونگ را در راستا فراوری این گوشی آزار دهد تعیین نیست.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1714

به "سامسونگ تأخیر در فرایند فراوری گلکسی S21 فن ادیشن را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ تأخیر در فرایند فراوری گلکسی S21 فن ادیشن را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید