سفری کوتاه به پایتخت هلند، آمستردام

به گزارش مجله جاودان، هلند یک کشور کوچک است که به طور فوق العاده با وسایل حمل و نقل عمومی کارآمد و مقرون به صرفه در ارتباط است. بعد از اینکه آمستردام را به خوبی مورد بازدید قرار دادید، می توانید با قطار، اتوبوس و یا حتی دوچرخه از مرکز شهر خارج شوید و گشتی هم در اطراف بزنید. در این مقاله 4 مکان زیبای نزدیک آمستردام که تنها 1 ساعت با آن فاصله دارد را به شما معرفی خواهیم کرد. در ادامه با دورونزدیک همراه باشید.

سفری کوتاه به پایتخت هلند، آمستردام

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید.

1. گردش در کانال زیبای اوترخت (Utrecht)

آمستردام کوچک است. اوترخت دقیقا مانند آمستردام، پر جنب و جوش و دارای کافه های زیبا، بوتیک و رستوران های کوچک و مستقل فراوانی است. برای اینکه چشم انداز بهتری از شهر داشته باشید می توانید به برج Dom، بلندترین برج کلیسایی هلند(365 فوت) که در اوایل قرن بیست و یکم ساخته شده است بروید. بر خلاف آمستردام، بیشتر کانال های اوترخت از خیابان قابل دسترسی است به همین دلیل می توانید کافه و رستوران های زیبایی را در کنار آب بیابید. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران

2. بازدید از روستای ماهیگیری ولندام (Volendam)

حدود 30 دقیقه با قطار از آمستردام فاصله دارد. اگر دوست داشته باشید با دوچرخه هم می توانید با آنجا بروید و فقط 3 ساعت زمان لازم دارید، زمانی که با دیدن مناظر زیبا در راستا خواهد گذشت. ولندام شهری است که انگار از کتاب داستان خارج شده است. خانه های آن 3 گوش و دارای سقف های نارنجی رنگ مخروطی شکل است. خیابان های آن مملو از کافه و مغازه های دنج است. یکی از بهترین مکانهای هلند برای خوردن غذاهای دریایی و ویژه است.

3. بازدید از گوودا (Gouda)

با قطار یک ساعته می توانید سفری به جنوب غربی آمستردام، شهر زیبای گوودا داشته باشید. پنیر و زرد خوشمزه این منطقه نیز معروف است. بازار پنیر گوودا که از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است که می توانید پنیرهایی خوشمزه و لذیذ هلندی را در اینجا خریداری کنید.

4. نمونه فرهنگ ساحلی هلند در اسخیفنینگن (Scheveningen)

با دیدن این ساحل در هلند، نظر شما در خصوص زندگی ساحلی کاملا تغییر خواهد نمود. یکی از بهترین سواحل هلند که با قطار حدود 1 ساعت از آمستردام فاصله دارد در جنوب غربی آن قرار گرفته است. موج صاف، خورشید درخشان، ساحل و اسکله زیبا، جنب و جوش و غذاهای لذیذ دریایی، تجربه ای فراموش نشدنی برای شما خلق خواهد نمود.

دورونزدیک - خرید - - خرید اینترنتی

منبع: دور و نزدیک
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 649

به "سفری کوتاه به پایتخت هلند، آمستردام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری کوتاه به پایتخت هلند، آمستردام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید