شناسایی 108 مورد تخلف در حریم راه های استان قزوین

به گزارش مجله جاودان، رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از شناسایی 108 مورد تخلف در حریم راه های استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

شناسایی 108 مورد تخلف در حریم راه های استان قزوین

به گزارش خبرنگاران قزوین: امیر علی پور رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از شناسایی 108 مورد تخلف در حریم راه های استان در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: طی این مدت همچنین 138 مورد اخطار از سوی این اداره کل صادر شده است.

وی با بیان اینکه متقاضیان پیش از انجام هرگونه ساخت و ساز در حاشیه راه ها باید برای اخذ مجوز به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مراجعه کنند، اضافه کرد: این اداره کل براساس قانون از هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در حریم قانونی راه ها جلوگیری کرده و با متخلفان نیز براساس قانون ایمنی راه ها برخورد می کند.

علی پور اظهار داشت: از ابتدای سال جاری همچنین در سطح 431 کیلومتر از راه های استان قزوین حفاظ ایمنی میانه راه ها و نواحی پل و پرتگاهی تهیه و بهسازی حفاظ های موجود 39 کیلومتر تعمیر و 18 کیلومتر نیز گاردریل دوموج تهیه و نصب شد.

وی، شستشوی 25 هزار و 369 عدد تابلو، تعمیر و نگهداری هفت هزار عدد تابلو و احداث یک هزار و 343 عدد تابلوی جدید را از دیگر اقدامات اجرا شده توسط دفتر ایمنی راه و حریم این اداره کل طی این مدت برشمرد و شرح داد: تابلو های یاد شده شامل علایم اخطار، انتظامی و مسیرنما بودند.

به گفته وی، 765 عدد تابلوی اطلاعاتی راه ها با اولویت نقاط پرتصادف، راه های گردشگری، نظافت و 158 عدد تابلوی جدید نیز طی این مدت در سطح راه های استان قزوین نصب شده است.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، اجرای روشنایی نقطه ای در چهار تقاطع همسطح، اجرای روشنایی طولی به طول 2 کیلومتر در نواحی و گردنه های مه گیر و همچنین ایمن سازی شیب شیروانی حاشیه راه ها به صورت امانی به طول 38 کیلومتر را از دیگر اقدامات اجرا شده این اداره کل طی سه ماهه نخست سال جاری عنوان کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1722

به "شناسایی 108 مورد تخلف در حریم راه های استان قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 108 مورد تخلف در حریم راه های استان قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید