صادقی: انتخاب گل گهر فقط به خاطر مسائل اقتصادی نبود، چیزهای زیادی از رحمتی یاد گرفتم

به گزارش مجله جاودان، سعید صادقی هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: انتخاب گل گهر فقط به دلیل مسائل اقتصادی نبود و چند عامل باعث شد تا برای ادامه فوتبالم به سیرجان بیایم.

صادقی: انتخاب گل گهر فقط به خاطر مسائل اقتصادی نبود، چیزهای زیادی از رحمتی یاد گرفتم

سعید صادقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اینکه چرا از شهر خودرو جدا شد، گفت: من سه سال در شهر خودرو بودم و زندگی در مشهد و در کنار مردم خوب این شهر برایم لذت بخش بود. بعد از سه سال دنبال یک چالش جدید بودم و در نهایت هم گل گهر را انتخاب کردم. باید بابت صدور رضایت نامه از مسئولان باشگاه شهر خودرو تشکر کنم، خصوصاً سیدمهدی رحمتی که مثل یک برادر عظیم تر با من رفتار کرد و در این مدتی که رحمتی در شهر خودرو بود، جدا از مسائل فوتبالی چیزهای زیادی از ایشان یاد گرفتم. برای شهر خودرو و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم، چرا که آنها همواره به من لطف داشتند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در پاسخ به این پرسش که آیا گل گهر را به دلیل شرایط اقتصادی خوب این باشگاه انتخاب نموده ای؟، گفت: انتخاب گل گهر فقط به دلیل مسائل اقتصادی نبود و چند عامل باعث شد تا برای ادامه فوتبالم به سیرجان بیایم. گل گهر تیمی است که امکانات خوبی دارد و در لیگ ایران هدف ها و برنامه های خوبی برای پیشرفت دارد. از طرفی من دوست داشتم کار کردن با امیر قلعه نویی را تجربه کنم که در نهایت این انتخاب را انجام دادم. برای من این مهم است که سرمربی به من اعتقاد داشته باشم و بتوانم با آرامش فوتبالم را بازی کنم، امیدوارم فصل خوبی را در گل گهر سپری کنم.

هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان درباره پتانسیل فنی این تیم نیز توضیح داد: خوشبختانه گل گهر بازیکنان تأثیرگذارش را حفظ کرد و نفراتی هم که به تیم اضافه شدند کیفیت فنی خوبی دارند. از طرفی حضور یک مربی باتجربه مثل قلعه نویی ما را امیدوار می نماید تا نتایج خوبی در فصل جدید لیگ برتر بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1298

به "صادقی: انتخاب گل گهر فقط به خاطر مسائل اقتصادی نبود، چیزهای زیادی از رحمتی یاد گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: انتخاب گل گهر فقط به خاطر مسائل اقتصادی نبود، چیزهای زیادی از رحمتی یاد گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید