صفرمین رویداد تئاتر فنی در دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش مجله جاودان، با هدف شناسایی، معرفی و حمایت از گروه های نمایش فعال در کانون تئاتر فنی که رشته غیر از نمایش دارند، رویداد رقابتی تئاتر در سطح دانشگاه تهران برگزار می گردد.

صفرمین رویداد تئاتر فنی در دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، این رویداد با عنوان صفرمین رویداد تئاتر فنی از سوی کانون تئاتر دانشجویان پردیس دانشکده های فنی و با همکاری کانون نمایش باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، مرکز تئاتر تجربی پردیس هنرهای زیبا و همچنین با حمایت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشکده فنی دانشگاه تهران، برگزار می گردد.

در فراخوان این رویداد آمده است: کانون تئاتر دانشجویان پردیس دانشکده های فنی پس از نزدیک به یک دهه فعالیت مستمر، به منظور تشویق و ترغیب فعالان فرهنگی و دانشجویان جریان ساز و تأثیرگذار در ارتقاء سطح کیفی تئاتر فنی به عنوان یکی از بسترهای تئاتر دانشگاهی، ایجاد خلاقیت، الگوسازی برای تثبیت گسترش هنر والای نمایش، همچنین مشارکت در اعتلای سطح فرهنگِ دانشگاهی و در راستای توسعه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، با مشارکت دانشجویان فعال در کانون تئاتر فنی؛ رویدادی تحت عنوان صفرمین رویداد تئاتر فنی در دانشکده فنی دانشگاه تهران در بستری کاملا دانشجویی به همت دانشجویان فنی و با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی پردیس دانشکده های فنی برگزار می کند.

گروه های نمایشی داوطلب برای شرکت در این رویداد ابتدا باید طرح اجرای خود را ارسال نمایند. طرح های برگزیده در دو مرحله بازبینی می شوند و گروه های واجد شرایط اجرا در رویداد، پس از بازبینی دوم تعیین می شوند که حداکثر 7 گروه برای رقابت در رویداد معرفی خواهند شد.

واژه صفرمین به این علت اطلاق شده که این رویداد در قالب و فضای دانشجویان غیر هنری و در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

دانشجویان تا 16 شهریور مهلت دارند تا طرح اجرای خود را ارسال نمایند. بازبینی مرحله اول از 22 تا 30 مهر و بازبینی مرحله دوم از 21 تا 29 آبان انجام و رویداد تئاتر فنی از 20 آذر تا 4 دی 1398 در دانشکده فنی دانشگاه تهران واقع در خیابان 16 آذر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 337

به "صفرمین رویداد تئاتر فنی در دانشگاه تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "صفرمین رویداد تئاتر فنی در دانشگاه تهران برگزار می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صفرمین رویداد تئاتر فنی در دانشگاه تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید