طراحی داخلی مدرن دو آپارتمان 85 متری با رنگ غالب بژ

به گزارش مجله جاودان، وقتی به طراحی داخلی مدرن فکر می کنیم، معمولا فکر استفاده از تناژهای رنگ بژ اصلا به ذهنمان خطور نمی کند. اگر به خانه های بازسازی شده در دو سه سال اخیر سر بزنید، متوجه می شوید که اکثرا رنگ غالب منزل را از بین خاکستری، طوسی، سفید، طلایی، کرم یا قهوه ای روشن انتخاب می نمایند. رنگ بژ در بین خانه دارهایی که خواهان دکوراسیونی مدرن و امروزی هستند می توانند بعنوان یک متعادل نماینده عالی بکار رود. در این پست با دو آپارتمان بسیار زیبا آشنا خواهیم شد که رنگ بژ را در تمام نقاط خانه بکار برده اند، حتی در سرویس بهداشتی.

طراحی داخلی مدرن دو آپارتمان 85 متری با رنگ غالب بژ

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

از آنجایی که در طراحی داخلی مدرن رنگ های سرد غالب هستند رنگ بژ می تواند گرمای خاصی به دکوارسیون بدهد بعلاوه بژ جزء رنگ های آرامش بخش نیز محسوب می گردد. علاوه بر دیوارها، مبلمان رنگ بژ هم گزینه ای عالی برای قرار گیری در زمینه های خاکستری و سرد هستند، زیرا رنگ بژ خیلی خوب روی چوب مبلمان می نشیند.

همانطور که در ادامه مشاهده خواهید کرد آپارتمان های زیر در نگاه اول حسی از آرامش و آسودگی را در کنار سادگی به بیننده منتقل می نماید. توصیه من به شما خوانندگان عزیز سایت اتاق این است جدای از رنگ ها، به جزئیات دیگر مثل نورپردازی، مبلمان بکار رفته، شیرآلات و … توجه کنید، بنظرم این دو آپارتمان زیبا منبع خوبی برای الهام گیری و خلق ایده های نو در دکوراسیون منازل ایرانی هستند.

آپارتمان اول 88 متر مربع مساحت دارد. طراحی داخلی مدرن این آپارتمان از ترکیب بافت های طبیعی مثل چوب و رنگ هایی گرم مثل بژ و قهوه ای پر رنگ تشکیل شده. نتیجه خانه ای شده که بی نهایت دنج و گرم و نرم احساس می گردد.

عامل اصلی که در نگاه اول این خانه را خواستنی و دلپذیر نشان می دهد، سادگی آن است. لوازم خانه از جمله مبل راحتی و گل و گلدان سبدی در اتاق نشیمن طوری چیده شده اند که توجه بروی پنجره دلباز باشد. موردی که ما اغلب فراموش می کنیم. پنجره ها برای ما فقط مکانی هستن برای آویزان کردن پرده های ضخیم و فاخر، غافل از اینکه خودمان را از نور فرح بخش روز محروم می کنیم.

در طراحی داخلی مدرن نورپردازی نقش مهمی ایفا می نماید. وقتی به سقف این خانه نگاه می کنیم از شدت خلاقیت بکار رفته در سیستم های نورپردازی شگفت زده می شویم. در کنار لامپ های آویز بالای مبلمان که شبیه حباب های شیر دیده می شوند، خط های باریکی بروی سقف کاذب کشیده شده که دقیقا محوطه مبل های راحتی را دربر می گیرد. خارج این محیط در قسمت راهروی ورودی ساقه های باریکی از سقف بیرون زده که نقش روشن کردن جزئی راهروی ورودی را دارند.

مدل های جدید آینه و کنسول راهروی ورودی منزل + قیمت 24 مدل شیک امروزی

وقتی به آشپزخانه می رسیم اولین چیزی که جلب توجه می نماید جزیره موزاییکی با رنگ غالب بژ است. این جزیره تماما از موزاییک گرانیتی خالدار ساخته شده و به میزناهارخوری چوبی متصل می گردد. قسمت بالای جزیره هم لامپ های میله ای قرار گرفتند که هر دو قسمت را روشن می نمایند.

البته موزاییک گرانیتی در قسمت سنیک و دیوار پشت ظرفشویی نیز تکرار شده. رنگ بژ حتی در دانه های سنگ ها نیز خودنمایی می نماید.

اگر به کفپوش خانه دقت نموده باشید متوجه می شوید که توسط بتن اکسپوز به صورت یکدست پوشیده شده. بتن در طراحی داخلی مدرن صندلی بسیار ویژه ای دارد. در قسمت اتاق خواب کفپوش بتنی به رنگ خاکستری با گلدان های موزاییکی به رنگ بژ، فوق العاده عالی ست شده است.

دیوارهای یکدست بژ نیز فضای اتاق خواب را گرم نشان می دهد.

روش های اجرای بتن اکسپوز در دکوراسیون اتاق خواب امروزی

در حمام و سرویس بهداشتی نیز روشویی با موزاییک گرانیتی خالدار ساخته شده درست مانند آشپزخانه. کفپوش یکدست بتنی بدون تغییر تا حمام و سرویس بهداشتی نیز ادامه می یابد.

آپارتمان بعدی 85 متر مربع مساحت دارد و نسبت به مدل بالا رنگ بژ حضور کمتری دارد. در قسمت نشیمن در زمینه سفید دیوار پشت، مبل راحتی بژ رنگ خیلی عالی خودنمایی می نماید. این رنگ بژ تا قسمت آشپزخانه و میز ناهارخوری هم ادامه می یابد.

در اتاق خواب اما رنگ بژ رنگ غالب است. پنل های بژ رنگ تا وسط دیوار اتاق خواب را پوشانده اند. کنار همین پنل ها، تخت خواب یک نفره مدرن و شلف های چوبی قرار گرفته اند.

در طرف دیگر دیوار میز مطالعه بژ رنگ و یک شلف ساده در زمینه سفید دیوار همه چیز را مرتب و منظم نشان می دهد. یکی از اصول طراحی داخلی مدرن همین مرتب و منظم نشان دادن فضاست. این نظم تمرکز ذهن را هم بیشتر می نماید، چیزی که اتاق بچه ها دقیقا به آن احتیاج دارد.

انواع طرح و مدل کتابخانه دیواری + عکس شلف دیواری چوبی و ام دی اف

اتاق خواب والدین رنگ قرمز غالب است. از آنجایی که قرمز رنگ بسیار قوی ایی است، فقط در قسمت روتختی و قالی زیر تخت بکار رفته، اما همین مقدار هم سریعا جلب توجه می نماید. پنل های چوبی دیوار هم به بهترین شکل دیوار اتاق خواب را تزیین می نمایند بدون اینکه احتیاج به وسایل دکوری باشد.

طراحی داخلی مدرن

منبع: اتاق
انتشار: 24 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 997

به "طراحی داخلی مدرن دو آپارتمان 85 متری با رنگ غالب بژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی مدرن دو آپارتمان 85 متری با رنگ غالب بژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید