فروش فوق العاده ایران خودرو از فردا

به گزارش مجله جاودان، خبرنگاران: فروش فوق العاده(3 ماهه) محصـولات ایران خودرو از روز پنجشـنبه (9 مرداد) آغاز و تا (11 مرداد) ادامه خواهد داشـت.

فروش فوق العاده ایران خودرو از فردا

به گزارش خبرنگاران، در اطلاعیه ایران خودرو آمده است:

به اطلاع کلیه مشتریان محترم و کنندگیهای مجاز می رساند شرکت ایران خودرو در راستای پاسخ به احتیاج بازار خودرو مرحله دوم طرح فروش فوق العاده محصولات خود را اجرا خواهد کرد. متقاضیانی که درطرحهای قبلی انتخاب نشده اند می توانند در این طرح با شرایط ذیل بدون احتیاج به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام کنند.

در این طرح قیمت قطعی بوده و موعد تحویل خودروها حداکثر 3 ماهه خواهد بود.

تاریخ و نحوه ثبت نام: طرح فروش فوق العاده(3 ماهه) محصـولات ایران خودرو مطـابق جدول ذیل روز پنجشـنبه 9 مرداد 99 آغاز و تا 11 مرداد 99 ادامه خواهد داشـت. حداکثر 3 روز کاری پس از خاتمه ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.

مطابق با بخشنامه شماره 4249 دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام می باشد. لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

شرایط عمومی بخشنامه:

1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) می باشد.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48 ماه است.

4 .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و ضروری است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .کد کنندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم توسط متقاضی انتخاب می شود، می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

8 .انتخاب شدگان در طرح های قرعه کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

9 .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

10 .گارانتی خودرو پس از 3 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به کنندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می شود و در مراجعه به کنندگی کارکرد حداقل 1،000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

11 .سند و فاکتور فروش خودرو تا خاتمه مدت یک ساله رهن، نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد شد.

نکته1 :

برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) برای خود یا هر یک از اعضای خانواده، امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته2 :

کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی و یا دارای پلاک انتظامی فعال برای خود یا هریک ازاعضای خانواده خود، باشند و در این طرح ثبت نام کنند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا 3 سال امکان ثبت نام درکلیه طرح های فروش آینده محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1160

به "فروش فوق العاده ایران خودرو از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش فوق العاده ایران خودرو از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید