فست فود اسپریچو ، بزرگ ترین پیتزای تهران

به گزارش مجله جاودان، با اختلاف خیلی زیادی از همه غذاها پیتزا برای من محبوب ترین و مجذوب کننده ترین غذا تو دنیاس و از خوردن پیتزاهای تازه لذت میبرم. همواره ام علاوه بر یه مزه خیلی خوشمزه دلم میخواست که یه پیتزای خیلی خیلی بزرگ داشته باشه و با هیچکس هم تقسیمش نکنم. بزارمش جلوم و تا حد ترکیدن فقط پیتزا بخورم. از یکی از همکارام شنیدم که فست فود اسپریچو یه غول پیتزاهای خیلی خفن داره که انقدر بزرگه که 8 تا 10 نفر می تونن راحت باهاش سیر شن. برای همین دیدم درنگ اصلا جایز نیست و باید حتما برم فست فود اسپریچو. به جز پیتزا 80 سانتیشون برام نام اسپریچو هم جالب بود چون هم تلفظ خاصی داره هم تا حالا اصلا نشنیده بودم برای همین سریع گوگل کردم و فهمیدم که در گویش کرمانی به معنی پرستو میشه. اینجوری شد که به عشق بزرگ ترین پیتزای تهران رفتیم تهران پارس و برای خوردن پیتزا خیلی بزرگ.

فست فود اسپریچو ، بزرگ ترین پیتزای تهران

اسپریچو: پیتزا خیلی بزرگ

فست فود اسپریچو یه فضای بزرگ دو طبقه اس که طبقه دوم یه کافه روباز داره. تمامی دیوارها با تابلو، نقاشی و المان های جالبی تزیین شدن. البته طبقه دوم که کافه سلامت هم داره، دکورش خاص تره و چراغ ها و مجسمه های جالبی که استفاده کردن توجه رو جلب میکنه. میزها رو با فاصله خوبی چیدن و وقتی نشستیم کاملا راحت بودیم چون صدای باقی مشتری رو خیلی کم می شنیدیم؛ البته موزیکی هم که پخش میشه اصلا بی تاثیر نیست. از قبل روی میزمون منو بود و برداشتم یه نگاه سرسری بکنم چون از قبل به قصد غول پیتزا اومده بودم. منوی حسابی مفصلی دارن؛ انواع ساندویچ، پیتزا، برگر، پاستا، سوخاری، چیزا، سالاد، پیش غذا انواع آبمیوه و حتی صبحونه. انقدر منوی جالب و مفصلی دارن که نتونستیم طاقت بیاریم و فقط پیتزا سفارش بدیم برای همین با دوستام تصمیم گرفتیم که به جز پیتزا؛ برگر فرانسوی و چیزا هم سفارش بدیم.

چی بخوریم؟

اولین چیزی که خب خیلی برای من ذوق آور بود بیگ پیتزاشونه که ترکیب 6 تا طعم مختلفه و به راحتی 8 تا 10 نفر رو هم سیر میکنه. چیزا: چیکن+ پیتزا که در واقع پیتزاس که به جای خمیر یه سینه کامل مرغه که با طعم سوخاری و باربیکیو سرو میشه و یه تجربه جدیده. اولین فست فودی که این غذا رو معرفی کرد این جاس و به مرور تو باقی فست فودها هم درست شد. برگر فرانسوی گوشت نرم و خیلی خوشمزه ای داره و روی نونش یه اندازه پنیره و طعم خیلی خوبی داره، کنارش هم یک لیوان سالاد سزار گذاشتن که هم حجم مناسبی داره هم به صرفه س. همه غذاهایی که ما خوردیم خیلی خوشمزه بود. مخصوصا ظاهر همه غذا خیلی اشتها آور و خوبه. طبقه دوم کافه سلامتِ که انواع دمنوش ها و سردنوش های طبیعی سرو میشه.

بریم اسپریچو؟

اگه دلتون میخواد یک پیتزای هیجان انگیز بخورین حتما باید برید اسپریچو. البته یه خوبی که دارن به همه جای تهران ارسال میکنن، یعنی اگه غرب تهران هم باشیم و هوس پیتزا خیلی بزرگ بکنیم، یا مهمون داشته باشیم و بخوایم یه غذای باحال جلوشون بزاریم می تونیم با شماره 7153 تماس بگیریم که برامون بیارن.

اطلاعات دسترسی

آدرس: تهران پارس، بزرگراه رسالت، بین تیرانداز و باقری، روبروی پمپ بنزین.

شماره تلفن: 7153

آدرس اینستاگرام: https://www.instagram.com/esprichoclub/

منبع: همگردی
انتشار: 19 دی 1401 بروزرسانی: 19 دی 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2209

به "فست فود اسپریچو ، بزرگ ترین پیتزای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فست فود اسپریچو ، بزرگ ترین پیتزای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید