فیلم فوبیا سارا و نیکا از آمپول ، اعتراض مادر دوقلو ها در لایو

به گزارش مجله جاودان، خبرنگاران : صحبت جنجالی سارا و نیکا دوقلوهای مرکز درباره آمپول زدن را ببینید.

فیلم فوبیا سارا و نیکا از آمپول ، اعتراض مادر دوقلو ها در لایو

سارا و نیکا در لایوها با سوژه های گوناگونی ظاهر می شوند. سارا و نیکا در این لایو گفته اند از آمپول می ترسند. در حرف های سارا و نیکا می شنوید که از درد دست به مدت یک هفته بعد از آمپول زدن می گویند. سارا و نیکا چندی و چند بار تاکید می نمایند ترس شان را از آمپول. فیلم صحبت های سارا و نیکا را ببینید.

سارا و نیکا چهره اینستاگرامی شده اند

سارا و نیکا درست است که مدتی بازی نکرده اند اما همان مدت حضورشان در مرکز و بعد از آن انتشار تصاویر خاص از آنها کافی بود تا به چهره اینستاگرامی تبدیل شوند و میلیونی فالوور داشته باشند. آنها تعداد بسیار زیادی بچه ها و دهه هشتادی ها را در پیج خود دارند که تاثیر بسیار زیادی روی آنها دارد. رفتار سارا و نیکا کم کم دارد شبیه به شاخ های اینستاگرامی می گردد.

تبلیغ جنجالی سارا و نیکا

سارا و نیکا فرقانی اخیرا بدون آنکه دانشی در زمینه سرمایه گذاری داشته باشند تبلیغاتی را درباره سرمایه گذاری در ارزهای خارجی در صفحه خود منتشر می نمایند و این فقط تبلیغ نیست. آنها از سمت خودشان توصیه می نمایند که مردم به فلان پیج اعتماد کند ! سارا و نیکا بازیگران دوقلوی سریال مرکز بودند که با حضور در چند فصل این سریال به معروفیت رسیدند. هرچند که حضور آنها زیاد جدی نبود و مردم بر این عقیده هستند که آنها بازیگران ضعیفی هستند اما برای آنها معروفیت زیادی داشت و این معروفیت با توجه به انتشار تصاویر نامتعارف از آنها که هنوز هم می گویند فتوشاپ بوده است، چند برابر شد و همین باعث شده که در اینستاگرام درامد بسیار زیادی داشته باشند.

منبع : برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1881

به "فیلم فوبیا سارا و نیکا از آمپول ، اعتراض مادر دوقلو ها در لایو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم فوبیا سارا و نیکا از آمپول ، اعتراض مادر دوقلو ها در لایو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید