حمله به اینستاگرام پرویز پرستویی به خاطر حمایت او از عمو فیتیله ها

به گزارش مجله جاودان، پس از حمایت پرویز پرستویی از بازیگران و تهیه کننده عمو فیتیله ها در اینستاگرام نزدیک به بیست هزار کامنت رد و بدل شد و حرف ها و فحش های رکیکی به وی و عمو فیتیله ها نسبت داده شد.

حمله به اینستاگرام پرویز پرستویی به خاطر حمایت او از عمو فیتیله ها

چند روز پیش پرویز پرستویی با انتشار عکس بالا در اینستاگرامش نوشت:

ای عزیزانی که این مطلب رو میخونید، بندهیه ترک زبانم و خیلی هم به ترک زبان بودنم مینازم. این روز ها اخبار فیتیله ها منوخیلی آزارم داد. از مدیران بر کنار شده بگیرید تا عمو فیتیله هایی که بیست و چهارسال بچه ها و بزرگسالان رو شاد کردن و آگاه ولی این جفای بزرگ رو نمی تونم هضم کنمکه سه یار و و چند مدیر رو خانه نشین ببینم. عزیزان چرا به هفت سینمایی حمله نمی کنیدکه سینما رو اینقدر سخیف کردند و کوچک که همیشه بیرق دار فرهنگ ایران بودند وافتخار آفرین در دنیا، شمارو به خدا سوگند در قضاوت عجول نباشید...

.. .. تو سریال پایتخت 4 نقی با لهجهمازندرانی، نفهمید و غذای سگ خورد... تو سریال باغ مظفر مهران مدیری شخصیت گلمرادبا لهجه لری نمایشگر یه آدم کثیف و نفهم بود... تو فیلم ها و سریال های مختلف، شخصیت هاییبا لهجه جنوبی نقش قاچاقچی ها رو بازی میکنن... گیلانی ها تو سریال های مختلفنقش آدمای ساده لوح رو ایفا می کنن.. حتی جواد رضویان و رضا شفیع جم با لهجه یافغانی سریال طنزی بازی کردن که سطح فرهنگ افاغنه رو خیلی پایین نشون میداد... اماهمه این اقوام می دونستن که هیچ توهینی در کار نیست. کسی با یه سریال طنز به قومیتتوهین نمیکنه... یا سریال در حاشیه که جواد رضویان با اون شکل و شمایل به لهجه قمیحرف میزد... اما با یه آیتم طنز 5 دقیقه ای اینکه یه نفر با لهجه آذری با فرچه توالتدندوناشو مسواک کرده، منجر شده به تظاهرات...

اونم بازیگرای فیتیله که سال هاستنشون دادن چه شخصیتی دارن... ملعبه دست بعضی افراد سود جو و فرصت طلب نشیم که واسهنشون دادن خودشون مصاحبه میکنن و مردمو تحریک میکنن.

اگه تو پایتخت چهار وقتی که نقی داشتاشتباهی غذای سگ می خورد، به جای لهجه مازندرانی لهجه آذری داشت، الان کلیه عواملپایتخت اعدام شده بودن!

دفاع پرویز پرستویی از فیتیله ای ها، باعث بالا دریافت جدل های لفظی در اینستاگرامش شد. پست پرویز پرستویی در دفاع از فیتیله ای ها باعث شد تا باز هم جنگ و جدل های لفظی درباره توهین به ترک ها بالا بگیرد و صفحه اینستاگرام این بازیگر محلی برای حرف های رکیک شود. پرستویی بی آنکه بداند آتش بیار معرکه ای شد که خودش برای خاموش کردن آن دوباره در اینستاگرام پستی بدین شرح نوشت:

دوستان عزیزتر از جانم سلام. چهارشنبهشب، بنده پستی را گذاشتم در خصوص عموهای فیتیله ای که بیست و چهار سال در تلویزیونبچه ها شمارو سرگرم کردن و کلی فعالیت های خیرخواهانه و مدیرانی که بیست وهفت سالدر تلویزیون ناظر پخش بودند و در آستانه بازنشستگی... بنده به عنوان بازیگر هیچوقتحاضر نشدم گویشی رابه سخره بگیرم، حتی اگر میلیاردها دستمزد بدهند. فقط یک بار نقشترک زبانی رابازی کردم. آنهم در فیلم کافه ترانزیت که شاید دیده باشید، که بسیار فیلمبا ارزشی بود و در آنجا هم ترک زبانی را بازی کردم که تعصبات خاص خودش راداشت. ولیاجازه ندادم به سخره گرفته شود.

من نمی گویم کار عمو فتیله ای هادرست است یا غلط، قطعا با شناختی که از آنها دارم، میدانم قصد اهانت نداشته اند، اشتباهکرده اند وخودشان هم ابراز ندامت کرده اند.

خلاصه از چهار شنبه تا کنون که جمعهاست، حدود بیست هزار نفر کامنت گذاشته اید، بنده همه آنها را خواندم. ولی متاسفانهتعدادی از شما عزیزان فقط به هم توهین کرده اید و این زیبا نیست، بعضا فحش های رکیکبه بنده هم هدیه کردید. من اصلا ناراحت نشدم چون حال شمارو درک میکنم.

پس این که می گویند بسم اله الرحمانالرحیم (بنام خداوند بخشنده مهربان)یعنی چی؟ مگر نه اینکه خداوند بخشنده است. پسبنده ها چرا اینقدر سخت گیرند؟ مگر ما بنده ناچیز خدا نیستیم؟...

ولی بدانید بنده از گذاشتن این پستقصد این نداشتم که شما عزیزان به جان هم بیافتید و آنچه نارواست بهم نسبت دهید. آنچهکه به بنده نسبت دادید، ملالی نیست، نوش جانم. ولی یه کم در خلوتتان به خدا بیاندیشیدو بس.

سه خانواده، عموهای فیتیله ای و مدیرانباسابقه از اشتباه سهوی خود نادم و پشیمانند و از ترک زبانان عزیز تقاضای بخششکرده اند.......... یادمان باشد در هشت سال دفاع مقدس چقدر شهید و جانباز ومفقودالاثر شیمیایی دادیم؟ ولی الان دولت عراق و مردمش را کشور دوست خطاب می کنیم.همیشه جوابِ های، هوی نیست . آرزوی آرامش برای همه شما عزیزان هموطنم دارم. بیاییمدر این شرایط بحران دشمن شاد کن نباشیم و خوراک برای رسانه های بیگانه درست نکنیم.والسلام.

منبع: setare.com
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 959

به "حمله به اینستاگرام پرویز پرستویی به خاطر حمایت او از عمو فیتیله ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله به اینستاگرام پرویز پرستویی به خاطر حمایت او از عمو فیتیله ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید