قابلیت نمایش پست ها به ترتیب زمانی وارد اینستاگرام شد

به گزارش مجله جاودان، اینستاگرام در حال آزمودن ویژگی تازهی است که یاری می نماید پست ها بر اساس ترتیب زمانی یا الگوریتمی نمایش داده شوند، گرچه این ویژگی تازه نیست، اما آدام موسری رئیس اینستاگرام، وعده داده که این ویژگی مجدد فعال گردد.

قابلیت نمایش پست ها به ترتیب زمانی وارد اینستاگرام شد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از ورج، موسری در توییتر خبر داده که در آینده سه گزینه مختلف برای نمایش پست ها در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بر اساس این اطلاعات، گزینه اول که صفحه اصلی (Home) نام دارد، منطبق با شرایط تجربه فعلی اینستاگرام خواهد بود که در آن محتوایی نمایش داده می گردد که طبق محاسبات این شبکه اجتماعی کاربران بیشتر مایل به تماشا آن ها هستند تا برترین استفاده را از زمان خود ببرند.

افزون بر این، گزینه دیگری برای نمایش پست ها تحت عنوان موارد دلخواه (Favorites) ارائه می گردد که شامل پست حساب هایی می گردد که کاربران آن ها را از پیش تعیین نموده اند تا مطمئن شوند محتوای تازه آن ها را از دست نخواهند داد.

گزینه فالووینگ (Following) نیز پست های تمام حساب هایی را که کاربران دنبال می نماید از نظر ترتیب زمانی به آن ها نشان خواهد داد. البته، گزینه Home حساب های پیشنهادی بیشتری را به کاربران نمایش خواهد داد که نسبت به این گزینه تفاوت زیادی دارد.

به نظر می رسد، اینستاگرام میخواهد نحوه مشاهده محتوا را برای کاربران خود ساده تر کند. ویژگی نمایش پست ها بر اساس این سه گزینه هم اکنون برای بعضی از حساب ها در حال آزمایش است و در دو هفته آینده در دسترس کاربران دیگری قرار خواهد گرفت. اینستاگرام میخواهد پس از آزمایش های خود، این ویژگی را در نیمه اول سال 2022 به صورت رسمی در دسترس کاربران خود قرار دهد.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 آذر 1401 بروزرسانی: 26 آذر 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2196

به "قابلیت نمایش پست ها به ترتیب زمانی وارد اینستاگرام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت نمایش پست ها به ترتیب زمانی وارد اینستاگرام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید