واتس اپ 2 حالت تاریک را برای کابران IOS فعال کرد

به گزارش مجله جاودان، اگرچه مدت زمانی طولانی از ارائه حالت تاریک واتس اپ می گذرد، اما شواهد موجود نشان می دهد واتس اپ در آخرین نسخه بتا برای کاربران آیفون دو گزینه متفاوت را فعال نموده است.

واتس اپ 2 حالت تاریک را برای کابران IOS فعال کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، اکثر برنامه های اجتماعی محبوب دنیا قبلاً حالت های تاریک را دریافت نموده اند. از جمله فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام. واتس اپ نیز از یک حالت تاریک برای نسخه های مختلف خود برخوردار است اما به نظر می رسد حالت تاریک واتس اپ شامل دو گزینه متفاوت است.

اولین مورد از رنگهای بسیار تیره و با زمینه سیاه استفاده می نماید. این امکان وجود دارد که این طرح به طور خاص برای تلفن هایی با صفحه های آمولد در نظر گرفته شده باشد ، زیرا پیکسل های سیاه در این صفحه ها خاموش هستند و بنابراین از قدرت کمتری (حداقل در تئوری) استفاده می نمایند.

حالت تاریک دوم از سایه های خاکستری کمی سبک تر استفاده می نماید ، اما در عین حال این دو بسیار شبیه یکدیگر هستند. هر دو از حباب های متمایل به رنگ آبی تیره / سبز و خاکستری استفاده می نمایند که قبلاً در نسخه های اولیه بتا از بین رفته اند. حتی اگر نسخه جدید بتا واتس اپ را نصب کنید ، قادر نخواهید بود به گزینه های جدید دسترسی پیدا کنید.

این واقعیت که به نظر می رسد توسعه دهندگان هنوز در حال آزمایش کردن روی گزینه های مختلف هستند همواره وجود داشته است اما وجود دو نسخه تاریک برای کاربران واتس اپ نیز در نوع خود جالب است.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 555

به "واتس اپ 2 حالت تاریک را برای کابران IOS فعال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتس اپ 2 حالت تاریک را برای کابران IOS فعال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید