لیگ برتر کاراته وان روسیه، ناکامی خاکسار در کسب مدال برنز

به گزارش مجله جاودان، طراوت خاکسار با شکست در دیدار رده بندی ششمین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 از رسیدن به مدال برنز ناکام ماند.

لیگ برتر کاراته وان روسیه، ناکامی خاکسار در کسب مدال برنز

به گزارش خبرنگاران، روز انتهای از ششمین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019، از صبح امروز در روسیه شروع شد و طراوت خاکسار در دیدار رده بندی وزن 55- کیلوگرم به مصاف شیوری ناکامورا، دارنده سه مدال برنز رقابت های کاراته در سال 2019 از ژاپن رفت و در انتها با نتیجه 2 بر صفر مغلوب کاراته کا ژاپنی شد و از رسیدن به مدال برنز بازماند.

خاکسار پیش از حضور در دیدار رده بندی، ابتدا با نتیجه 4 بر صفر مقابل هانا میشل از بلژیک به فزونی دست یافت و در ادامه با همین نتیجه از سد سابینا زاخاروآ از قزاقستان گذشت.

نماینده کاراته بانوان کشورمان در گام سوم نیز با اقتدار و با نتیجه 10 بر یک مقابل کوک ایستیری آگونگ از اندونزی به فزونی رسید تا به دیدار نیمه نهایی صعود کند. او در این مرحله به مصاف آنجلیکا ترولوگا از اوکراین رفت و در دیدار نزدیک با نتیجه یک بر صفر مقابل دارنده 4 مدال طلا رقابت های کاراته وان در سال 2019 شکست خورد.

در ادامه مسابقات و از ساعاتی دیگر ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، سارا بهمنیار، رزیتا علیپور برای کسب نشان طلا و بهمن عسگری و حمیده عباسعلی برای نشان برنز به روی تاتامی خواهند رفت.

ششمین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 با حضور 642 کاراته کا از 85 کشور دنیا از روز آدینه 12 مهرماه در شهر مسکو روسیه شروع و امروز با برگزاری رقابت های رده بندی و نهایی به انتها خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 452

به "لیگ برتر کاراته وان روسیه، ناکامی خاکسار در کسب مدال برنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کاراته وان روسیه، ناکامی خاکسار در کسب مدال برنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید