مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور در اهر برگزار می گردد

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران، علی شوره کندی عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور جام ستارخان (پارادرساژ) برای دومین سال پیاپی در شهرستان اهر برگزار می گردد.

مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور در اهر برگزار می گردد

وی اضافه نمود: شهرستان اهر در این مسابقات برای بار دوم به عنوان میزبان انتخاب و مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور جام ستارخان با نام شهرستان اهر در تقویم ورزشی فدراسیون معلولان کشور به ثبت رسیده است.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر گفت: مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور با هدف خدمات رسانی به جانبازان و معلولین و ایجاد نشاط و امید به زندگی در این قشر از افراد برگزار می گردد.

شوره کندی با تاکید بر اینکه شهرستان اهر در این دوره از مسابقات میزبان 30 سوارکار از 5 استان است، توضیح داد: سوارکاران استان های آذربایجان شرقی، تهران، البرز، اصفهان و لرستان دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور جام ستارخان حضور می یابند.

وی یادآور شد: دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور جام ستارخان در دو گروه جسمی و حرکتی برگزار می گردد.

رئیس هیئت سوارکاری شهرستان اهر ضمن دعوت از علاقه مندان برای حضور در این مسابقات جهت تشویق و ایجاد روحیه در معلولان اعلام کرد: دومین دوره مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور پنج شنبه 19 مهرماه در مجتمع ورزشی تختی اهر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 61

به "مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور در اهر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات سوارکاری جانبازان و معلولین کشور در اهر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید