منتظر یک سال عالی هستیم، اعلام برنامه مسابقات قهرمانی جهان

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران، جلسه فوق العاده شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو روز گذشته به صورت آنلاین و با حضور همه اعضا برگزار گشت که طی آن ضمن تاکید به برگزاری رویدادهای سال جاری میلادی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در شرایط ایمن، تغییر تاریخ بیست و پنجمین دوره رقابتهای قهرمانی جهان را اظهار داشت.

منتظر یک سال عالی هستیم، اعلام برنامه مسابقات قهرمانی جهان

در اولین جلسه شورای اجرایی در سال 2021 میلادی، در خصوص تقویم WT بحث و برگزاری 72 رویداد از جمله 15 عنوان مسابقه جهانی که 5 مورد آن به صورت آنلاین خواهد بود به تایید اعضا رسید. ضمن اینکه برگزاری مسابقات انتخابی المپیک در دو قاره آسیا و اروپا در تاریخ های مشخص شده به تصویب رسید.

رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان 12 تا 18 اکتبر (20 تا 26 مهر 1400) برگزار می شود.

ضمن اینکه روزهای 21 و 22 اکتبر (29 و 30 مهرماه) نیز مسابقات پاراتکواندو قهرمانی جهان برگزار می شود.

طبق این برنامه 10 اکتبر (18 مهر) جلسه شورای اجرایی و 11 اکتبر (19 مهر) نیز مراسم افتتاحیه رقابتها برگزار می شود.

در تقویم جدید فدراسیون هانی چندین رویداد مهم از جمله اولین دوره مسابقات جهانی زنان تکواندو، مسابقات جایزه بزرگ و مسابقات فوق العاده استعدادهای درخشان جهان برگزار می شود.

دکتر چو رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در این جلسه با بیان اینکه شروع دوباره مسابقات در اولویت برنامه های ماست اضافه نمود: برای ورزشکاران، طرفداران و آینده ورزش ما این موضوع خیلی اهمیت دارد. البته که ما باید اطمینان حاصل کنیم که پروتکل های دقیق و سختی برای اطمینان از برگزاری ایمن رویدادها تدوین شده است. این موضوعی به دقت روی آن کار کرده ایم زیرا نباید عجله کرد و باید با مشاوره متخصصان به سرانجام برسد. سلامت همه حاضرین در رویدادها از اولویت های ما است و من می خواهم از شهرهای میزبان و برگزارکنندگان برای آماده سازی برای اطمینان از سلامتی ورزشکاران و مسئولان در رویدادهای خود تشکر کنم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برنامه های بسیار خوبی را برنامه ریزی کرده ایم. از بزرگترین رویدادها از جمله بازی های المپیک و پارالمپیک گرفته تا مسابقات جهانی و برخی مسابقات هیجان انگیز و ابتکاری جدید. ما منتظر یک سال عالی تکواندو هستیم.

در صورت بهبود شرایط به واسطه شیوع کرونا، جلسه بعدی شورای اجرایی به صورت حضوری به میزبانی کره جنوبی و در سئول در 22 تا 24 آوریل (28 تا 30 فروردین 1400) برگزار خواهد شد و در غیر این صورت جلسه بعدی به صورت آنلاین در تاریخ 21 آوریل (یک اردیبهشت 1400) برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1494

به "منتظر یک سال عالی هستیم، اعلام برنامه مسابقات قهرمانی جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر یک سال عالی هستیم، اعلام برنامه مسابقات قهرمانی جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید