آمادگی لندن برای برگزاری بازی های المپیک 2020

به گزارش مجله جاودان، کاندیدای شهرداری لندن بیان کرد این شهر می تواند بازی های المپیک 2020 را برگزار کند.

آمادگی لندن برای برگزاری بازی های المپیک 2020

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رویترز، شوان بایلی کاندیدای شهرداری لندن اظهار داشت در صورتی که قرار باشد بازی های المپیک توکیو به شهر دیگری منتقل گردد، لندن این آمادگی را دارد تا بازی ها را برگزار کند.

شیوع ویروس کرونا باعث کشته شدن 2 هزار نفر در چشین و بیش از 74 هزار نفر در جهان به آن مبتلا شده اند که همین موضوع تغییراتی را در رویدادهای مختلف در آسیا به وجود آورده است.

کمیته سازماندهی بازی های المپیک توکیو یک کارگروهی را برای همکاری با سازمان های بهداشتی جهانی و پاسخگویی به این مسائل تشکیل داده در حالی که کمیته بین المللی المپیک اعلام نموده به گفته سازمان بهداشت جهانی هیچ موردی برای لغو یا تعویق بازی ها وجود ندارد.

در ژاپن صدها نفر به این ویروس آلوده شده اند که کشته شدن 2 مورد در یوکوهاما تاکید شده است به همین دلیل این نگرانی وجود دارد که ممکن است این رویداد جهانی بزرگ برگزار نگردد.

  • ترامپ سفر به المپیک توکیو را مورد آنالیز قرار می دهد

لندن که میزبانی بازی های المپیک 2012 را برعهده داشت حالا اظهار داشت در صورتی که لازم باشد می تواند بازی های 2020 را هم برگزار کند.

بایلی در این خصوص در توییتر خود نوشت: ما زیرساخت ها و تجربه این بازی ها را داریم. به خاطر شیوع ویروس کرونا، ممکن است جهان به عمل ما احتیاج داشته باشد. لندن می تواند در المپیک 2020 میزبان باشد. اظهارات وی باعث شده تا رسانه های ژاپنی آن را بازنشر نمایند.

کاربران مختلف نیز به این صحبت های نامزد شهرداری لندن واکنش نشان داده اند. یکی از کاربران در این خصوص پاسخ داده است: چطور جرات می کنی؟ ژاپن را از المپیک محروم نکنید. یکی دیگر از کاربران هم نوشته لندن می تواند گزینه خوبی برای پشتیبانی باشد.

کمیته برگزاری بازی های المپیک 2020 توکیو هنوز به این صحبت ها واکنشی نشان نداده و آنها به دنبال پیدا کردن راه های ضروری برای مقابله با مشکل هستند.

  • انتخاب شعار رسمی المپیک توکیو
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 823

به "آمادگی لندن برای برگزاری بازی های المپیک 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی لندن برای برگزاری بازی های المپیک 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید