میزبانی تیم والیبال شهرداری ارومیه از کاله مازندران برای دو دیدار تدارکاتی

به گزارش مجله جاودان، تیم والیبال شهرداری ارومیه در جریان دیدارهای تدارکاتی پیش فصل لیگ برتر، روزهای چهارشنبه و پنج شنبه به مصاف کاله مازندران می رود.

میزبانی تیم والیبال شهرداری ارومیه از کاله مازندران برای دو دیدار تدارکاتی

به گزارش خبرنگاران، در حالی که کمتر از یک ماه تا شروع لیگ برتر والیبال در فصل 98 باقی مانده است تیم های مختلف برای آمادگی هرچه بیشتر جهت حضور در رقابت ها با برگزاری دیدارهای تدارکاتی سعی در شناخت نفرات و تیم های رقیبشان دارند.

از این رو تیم شهرداری ارومیه که با جذب بازیکنان ملی پوش و نام آشنا از شانس های اصلی ایستادن بر روی سکو می باشد قرار است دو بازی محبت آمیز با تیم کاله مازندران انجام دهد.

بر این اساس قرار است طی هماهنگی های صورت گرفته، دو تیم شهرداری ارومیه و کاله مازندران از ساعت 17 روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در دو بازی محبت آمیز به میزبانی سالن 3000 نفری شهید آهندوست به مصاف هم بروند.

شهرداری ارومیه که هدایتش برعهده مصطفی کارخانه است در حالی به مصاف کاله خواهد رفت که در غیاب ملی پوشانش، نخستین بازی های تدارکاتی خود را تجربه می نماید اما در سوی دیگر شاگردان بهروز عطایی پیش از این با تیم های خاتم اردکان، شهرداری گنبد، سایپا تهران و راهیاب ملل مریوان بازی نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 511

به "میزبانی تیم والیبال شهرداری ارومیه از کاله مازندران برای دو دیدار تدارکاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی تیم والیبال شهرداری ارومیه از کاله مازندران برای دو دیدار تدارکاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید