میزبانی 12 روستای پاوه در رویداد کرمانشاه 2020

به گزارش مجله جاودان، فرماندار پاوه از آمادگی و پایلوت 12 روستای خوش آب و هوا و تاریخی این شهرستان برای میزبانی رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 خبر داد.

میزبانی 12 روستای پاوه در رویداد کرمانشاه 2020

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه، پرویز ایده پور فرماندار پاوه امروز شنبه 10 اسفند در جلسه شورای اداری این شهرستان که با موضوع رویداد کرمانشاه 2020 و ثبت جهانی اورامانات در سالن جلسات فرمانداری برگزار گشت، اظهار کرد: روستاهای زردویی، ساتیاری، دودان در بخش باینگان و روستاهای شرکان و حجیج در بخش نوسود و روستاهای شمشیر، خانقاه، داریان و نسمه به عنوان پایلوت رویداد کرمانشاه 2020 به کارگروه مرکزی استان معرفی می شوند.

فرماندار پاوه در ادامه با اشاره به اهمیت معرفی فنون تهیه صمغ در این شهرستان تاکید کرد: میراث فرهنگی شهرستان ثبت فنون تهیه صمغ درخت ون را در دستور کار خود قرار دهد.

ایده پور همچنین در ادامه تاکید کرد: متصدیان بخش گردشگری نسبت به مناسب سازی اماکن خود برای استفاده معلولان اقدام کنند.

فرماندار پاوه در ادامه با اشاره به اهمیت میزبانی رویداد کرمانشاه 2020 که باید مورد توجه همه دستگاه های اجرایی شهرستان قرار گیرد، گفت: تقویم گردشگری جامع پاوه برای برنامه ریزی بهتر باید تدوین شود.

در ادامه هادی شریفی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان پاوه ضمن تشکر از بذل توجه ادارات و در راس آنها فرماندار شهرستان مواردی را در راستای توجیه و معرفی این رویداد و اهمیت آن بیان نمود.

در سرانجام مقرر شد اداره میراث فرهنگی شهرستان طی ماه پیش رو جلسات توجیهی با حضور دهیاران و بخشداران برگزار کند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 865

به "میزبانی 12 روستای پاوه در رویداد کرمانشاه 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی 12 روستای پاوه در رویداد کرمانشاه 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید