میلانی ها برای استخدام لیپی دست به کار شدند

به گزارش مجله جاودان، نشریه کوریره دلواسپورت ایتالیا ادعا نموده است که باشگاه میلان میخواهد سرمربی ایتالیایی قهرمان جام جهانی 2006 را به کادر فنی اش اضافه کند.

میلانی ها برای استخدام لیپی دست به کار شدند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، ظاهراً پس از پافشاری روی سیاست استخدام سرمربیان با حقوق پایین اما بی تجربه، باشگاه میلان انتها در نظر دارد که یک چهره فوتبالی باتجربه را به کادر فنی اش تزریق کند و آن شخص مارچلو لیپی است.

میلانی ها روز گذشته (سه شنبه) سینیشا میهایلوویچ را از سرمربیگری این تیم اخراج کردند و کریستین بروکی، سرمربی تیم جوانان این باشگاه را جانشین او کردند. بعضی از رسانه ها اعلام نموده اند که بروکی تا انتها فصل سرمربی میلان خواهد بود و بعضی نشریات دیگر مانند کوریره دلواسپورت مدعی شده اند که بروکی فصل آینده هم راهنمایی روسونری را برعهده خواهد داشت.

این نشریه همچنین نوشته است که میلانی ها در کوشش هستند مارچلو لیپی، سرمربی پیشین یوونتوس و تیم ملی ایتالیا را برای یاری کردن به بروکی و به عنوان مدیرفنی تیم استخدام نمایند. کوریره نوشته است که آدریانو گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان مذاکرات خود را با لیپی شروع نموده و میخواهد هرطور که شده او را به روسونری ببرد، البته رخ دادن این اتفاق منوط به آن است که بروکی تا انتها فصل خوب نتیجه بگیرد تا مسئولان باشگاه را متقاعد کند برای فصل آینده هم به او فرصت مربیگری بدهند.

گفته می گردد اگر بروکی نتواند نظر مدیران باشگاه میلان را تا انتها فصل جلب کند، گزینه هایی مانند اوزه بیو دی فرانچسکو (سرمربی ساسولو)، وینچنزو مونتلا (سرمربی سامپدوریا)، پائولو سوسا (سرمربی فیورنتینا)، روبرتو دونادونی (سرمربی بولونیا) و اونای امری (سرمربی سویا) گزینه هایی هستند که ممکن است روسونری را در فصل آینده راهنمایی نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 566

به "میلانی ها برای استخدام لیپی دست به کار شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میلانی ها برای استخدام لیپی دست به کار شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید