ناکامی 5 ساله آرسنال برای کسب پیروزی در خانه رقبای بزرگ لیگ رجحان

به گزارش مجله جاودان، آمارهای ثبت شده در کارنامه توپچی های لندن نشان می دهد که آنها از 5 سال پیش تا کنون در خانه هیچ یک از رقبای بزرگ شان در لیگ برتر پیروز به کسب پیروزی نشده اند.

ناکامی 5 ساله آرسنال برای کسب پیروزی در خانه رقبای بزرگ لیگ رجحان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه سان، 18 ژانویه سال 2015 با گل های سانتی کاسورلا و اولیویه ژیرو آرسنال پیروز شد میزبانش منچسترسیتی را در استادیوم اتحاد شکست دهد. از آن روز نزدیک به 5 سال گذشته و در این مدت آرسنالی ها در لیگ برتر دیگر هرگز پیروز نشده اند طعم پیروزی در خانه یکی از 5 رقیب بزرگ شان در لیگ برتر را بچشند.

از زمان پیروزی مقابل منچسترسیتی که آن زمان تحت راهنمایی مانوئل پیگرینی قرار داشت، آرسنالی ها 24 بار در لیگ برتر میهمان 5 حریف بزرگ شان شامل منچسترسیتی، منچستریونایتد، تاتنهام، چلسی و لیورپول بوده اند و در این باز ی ها 15 بار تن به شکست داده اند و 9 بار مساوی نموده اند.

چیزی که آمار بازی های آرسنال در خانه رقبای بزرگش در لیگ برتر را ضعیف تر جلوه می دهد، شمار گل های زده این تیم در قیاس با گل های خورده آن است چرا که توپچی ها در این بازی ها تنها 26 گل زده اند در حالی که 54 بار دروازه شان باز شده و تنها یک بار پیروز به کلین شیت شده اند.

طرفداران آرسنال امیدوار بودند که تیم شان شب گذشت (دوشنبه) حداقل مقابل منچستریونایتد بحران زده به طلسم ناکامی برای کسب پیروزی در خانه 5 حریف بزرگ انتها دهد اما باز هم این اتفاق رخ نداد و بازی یک بر یک به انتها رسید.

در میان 5 تیم بزرگ لیگ فزونی که آرسنال از 5 سال پیش پیروز به شکست آنها در خانه های شان نشده است، لیورپول بی رحم ترین میزبان بوده چرا که این تیم با نتایج 3 بر یک، 4 بر صفر، 5 بر یک و دوباره 3 بر یک سنگین ترین شکست ها را به میهمان لندنی تحمیل نموده است.

آرسنالی ها اما فعلاً می توانند نفس راحتی بکشند چون تا بازی خارج از خانه بعدی شان مقابل یکی از رقبای بزرگ لیگ فزونی بیش از سه ماه فاصله دارند. این بازی 22 ژانویه سال 2020 در استادیوم استمفوردبریج مقابل چلسی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 434

به "ناکامی 5 ساله آرسنال برای کسب پیروزی در خانه رقبای بزرگ لیگ رجحان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی 5 ساله آرسنال برای کسب پیروزی در خانه رقبای بزرگ لیگ رجحان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید