نقص فنی هواپیمای کرمان، نجف زاگرس در آسمان

به گزارش مجله جاودان، پرواز کرمان-نجف شرکت هواپیمایی زاگرس، امروز نیم ساعت پس از بلند شدن از فرودگاه کرمان، با اعلام نقص فنی از سوی خلبان، مجددا به فرودگاه برگشت و مسافران به سالن ترانزیت منتقل شدند.

نقص فنی هواپیمای کرمان، نجف زاگرس در آسمان

به گزارش فارس، پرواز کرمان - نجف به شماره IZG3043 متعلق به شرکت هواپیمایی زاگرس ساعت 07:10 امروز از فرودگاه کرمان پرواز کرد، اما نیم ساعت پس از پرواز با اعلام خلبان مبنی بر بروز نقص فنی در هواپیما، این هواپیما که ایرباس بود به فرودگاه کرمان برگشت و مسافران از هواپیما پیاده شده و وارد سالن ترانزیت شدند. این را یکی از مسافران پرواز به فارس گفت و اضافه نمود: پرواز امروز ما به موقع انجام شد، اما حدود نیم ساعت پس از پرواز و در آسمان خلبان اظهار داشت که خلبان دچار نقص فنی شده است و به فرودگاه کرمان برمی گردیم.

این مسافر پرواز کرمان - نجف گفت: پس از برگشت به فرودگاه کرمان حدود دو ساعت در سالن ترانزیت معطل ماندیم که بعد از آن به ما اظهار داشتند به دلیل نبود هواپیمای جایگزین این پرواز امروز انجام نمی گردد و روز آینده ساعت 13 مسافران با پروازی دیگر به نجف اعزام می شوند.

این مسافر هواپیمایی زاگرس گفت: متأسفانه در این مدت نماینده شرکت هواپیمایی سراغ مسافران نیامد و هیچ توضیحی به مسافران نداد، این در حالی است که تعدادی از مسافران از شهرستان های استان کرمان به کرمان آمده بودند و برای برگشت و سپس بازگشت روز آینده با مشکل روبرو هستند.

وی اضافه نمود: بعلاوه با توجه به آنکه تأمین هتل برای ما در فرودگاه نجف از پنج شنبه امروز تا پنج شنبه هفته آینده خواهد بود، با بروز این تأخیر عملا ما یک روز زمان زیارت را از دست داده ایم.

بنا بر این گزارش، خبرگزاری فارس آماده انتشار توضیحات شرکت هواپیمایی زاگرس در این باره است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1402 بروزرسانی: 1 تیر 1402 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2280

به "نقص فنی هواپیمای کرمان، نجف زاگرس در آسمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقص فنی هواپیمای کرمان، نجف زاگرس در آسمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید