والورده: شکست بدی بود ولی ربطی به بازی لیورپول نداشت

به گزارش مجله جاودان، سرمربی تیم فوتبال والنسیا تاکید کرد که شکست تیمش برابر والنسیا در کوپا دل ری ربطی به شکست مقابل لیورپول نداشت.

والورده: شکست بدی بود ولی ربطی به بازی لیورپول نداشت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، تیم فوتبال والنسیا توانست با برتری دو بر یک مقابل بارسلونا قهرمان کوپا دل ری شود و یک ناکامی دیگر برای ارنستو والورده در تیم فوتبال بارسلونا به ثبت برسد.

والورده بعد از این ناکامی در نشست خبری خود، گفت : ما باختیم ولی نه به خاطر مسائل روانی. این شکست ربطی به بازی برابر لیورپول نداشت. ما انتظاراتی برای این بازی داشتیم ولی متأسفانه دقت کافی در زمین نداشتیم و اشتباهاتی داشتیم که والنسیا به خوبی از آنها استفاده کرد و ما را مجازات کرد. این بازی با بازی برابر لیورپول فرق می کرد اما متأسفانه در این بازی هم شکست خوردیم. نتوانستیم آن بازی که خودمان انتظار داریم را به نمایش بگذاریم. وقتی قهرمان لالیگا شدیم فکر می کردیم که سه گانه به دست می آوریم اما هم در لیگ قهرمانان اروپا و هم در کوپا دل ری ناکام بودیم و نتوانستیم به اهدافی که در نظر داشتیم دست یابیم.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در بخش دیگری از صحبت های خود، اضافه نمود: این شکست بسیار ناراحت کننده بود. وقتی تیم شکست می خورد مربیان بلافاصله به دنبال بازی بعد هستند تا جبران کنند. این مسئولیت بر گردن من است و من این شکست را پذیرا هستم. در حال حاضر احساس بدی دارم اما اینجا هستم که این را بگویم که مسئولیت باخت با من است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 221

به "والورده: شکست بدی بود ولی ربطی به بازی لیورپول نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: شکست بدی بود ولی ربطی به بازی لیورپول نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید