والورده: هر حریفی می تواند کار ما را سخت کند، برابر لیون باید بهترین نمایش را ارائه کنیم

به گزارش مجله جاودان، والورده پس از رجحان تیمش برابر وایکانو می گوید که گلی که تیمش در اوایل مسابقه دریافت کرد، نشان داد که هر حریفی می تواند برای بارسا دردسرساز گردد.

والورده: هر حریفی می تواند کار ما را سخت کند، برابر لیون باید بهترین نمایش را ارائه کنیم

والورده: هر حریفی می تواند کار ما را سخت کند، برابر لیون باید بهترین نمایش را ارائه کنیم

بارسلونا در حالیکه تصور می شد پیش از دیدار حساس برابر لیون در لیگ قهرمانان به بعضی ستاره هایش در دیدار برابر وایکانو استراحت دهد، با ترکیبی نسبتا کامل برابر حریف نهاده شد و به رجحان 3 بر یک رسید.

ارنستو والورده، سرمربی بارسا در خاتمه بازی گفت: یک گل بر خلاف جریان بازی دریافت کردیم و باید نتیجه را برمی گرداندیم. این نشان می دهد که هر حریفی می تواند در این مقطع، کار را برای شما بسیار سخت کند. مقابل لگانس و وایادولید هم این امر را به وضوح حس کردیم. آنها دو لایه دفاعی فشرده را مقابل دروازه ایجاد نموده بودند و فضا برای نفوذ وجود نداشت. خوشبختانه روی یک ضربه ایستگاهی توانستیم به گل برسیم و پس از آن، کار راحت تر شد. در ادامه احتیاج به بازیکنی سرعتی داشتیم تا به لایه های دفاعی رایو نفوذ کند. روی همکاری دمبله و سمدو بود که به پنالتی دست یافتیم. در مجموع، ورود دمبله شکل بازی ما را بهتر کرد.

وی با اشاره به گلزنی پیکه اضافه کرد: او به عنوان یک مدافع، گل های زیادی به ثمر رسانده است و با استفاده از قامت بلندش، روی ضربات سر بسیار موثر است. خودش نیز همواره روی گلزنی اصرار دارد. وقتی جلو می آید و نقش یک مهاجم را بر عهده می گیرد، می تواند به حریفان ضربه بزند.

سرمربی آبی و اناری ها در پاسخ به سوالی درباره دیدار با لیون گفت: بین ما و لیون یکی باید از لیگ قهرمانان کنار رود. دوست نداریم آن تیم، ما باشیم. در خانه بازی داریم ولی باید بهترین نمایش مان را برای صعود ارائه دهیم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 175

به "والورده: هر حریفی می تواند کار ما را سخت کند، برابر لیون باید بهترین نمایش را ارائه کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: هر حریفی می تواند کار ما را سخت کند، برابر لیون باید بهترین نمایش را ارائه کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید