پاسخگویی 82 درصدی به درخواست های مردمی در وزارت تعاون

به گزارش مجله جاودان، خبرگزاری خبرنگاران- عملکرد و اقدامات دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت وزارت تعاون در دولت سیزدهم اعلام و تاکید شد؛ پاسخگویی 82 درصدی به درخواست های مردمی و پیگیری راه اندازی سامانه سوت زنی از مهم ترین کار ها بوده است.

پاسخگویی 82 درصدی به درخواست های مردمی در وزارت تعاون

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راهبری دفاتر بازرسی سازمان های تابعه، تشریح برنامه های مرتبط با اجرای اصولی سلامت اداری و مبارزه با فساد به عنوان یکی از اصلی ترین معضلات کشور، تمهیدات لازم برای راه اندازی سامانه سوت زنی و تهیه دستورالعمل حمایت و تشویق گزارشگران فساد، بازبینی فرایند و تهیه طرح تازه بازرسی و مشارکت ناظران مردمی، تشکیل ستاد همسویی در مورد شناسایی موانع و حضور میدانی در سفر های استانی برای گره گشایی مسائل مردم و احصاء چالش ها و مسائل ادارات اجرایی استان ها از جمله اقدامات این دفتر در این سه ماه به شمار می رود.

بر اساس این گزارش، 1280 شکایات و درخواست های مردمی بررسی و 82 درصد آن پاسخ داده شد، بسط و توسعه سامانه پاسخگویی تلفنی 2500 برای پاسخگویی و راهنمایی سریع تماس گیرندگان در حوزه های مختلف و ابلاغ دستورالعمل ارتباط مردمی به حوزه های ستادی و اجرایی در مورد سفر های رئیس جمهور و نظارت و رصد بر این فرایند از دیگر اقدامات این دفتر محسوب می شود.

در بخش ارزیابی عملکرد نیز می توان به ارائه چالش های پیش روی نظام ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی برای بهینه سازی فرایند ارزیابی عملکرد، تهیه و تدوین شاخص های پیشنهادی مرتبط با محور شفافیت و تعارض منافع به سازمان اداری و استخدامی کشور اشاره کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1944

به "پاسخگویی 82 درصدی به درخواست های مردمی در وزارت تعاون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی 82 درصدی به درخواست های مردمی در وزارت تعاون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید