پلمب 5670 واحد صنفی متخلف در خوزستان

به گزارش مجله جاودان، خبرنگاران/خوزستان رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از پلمب پنج هزار و 670 واحد صنفی استان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و فعالیت غیرضروری در شرایط کرونایی اطلاع داد.

پلمب 5670 واحد صنفی متخلف در خوزستان

بهرام جباری در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به دستورالعمل هایی که در بحث فعالیت واحدهای ضروری و غیرضروری و رعایت موارد بهداشتی در استان وجود دارد، بازرسی هایی از واحدهای سراسر استان انجام می گیرد و در صورت مشاهده تخلف بر اساس قانون با آن ها برخورد می گردد.

وی اضافه نمود: در این زمینه روزانه گشت های مشترکی توسط بازرسان سازمان صمت خوزستان، اداره کل تعزیرات حکومتی استان، معاونت غذا و داروی اهواز و نیروی انتظامی انجام و از واحدهای صنفی و مراکز عرضه کالاهای بهداشتی بازدید می گردد تا در صورت مشاهده تخلف با آن ها برخورد قانونی گردد.

رییس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان توضیح داد: در این زمینه براساس بازرسی های انجام گرفته پنج هزار و 670 واحد صنفی استان به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی و فعالیت غیرضروری در شرایط کرونایی پلمب شدند.

وی با بیان اینکه در یک ماه گذشته بیش از 600 مورد گشت مشترک اجرا شده است، عنوان نمود: در این زمینه از 15 هزار و 117 واحد صنفی در استان بازرسی و همچنین 564 پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 20 میلیارد تومان تشکیل شد.

جباری با اشاره به بیشترین تخلفات ثبت شده در استان اعلام نمود: بیشترین میزان تخلف صنفی و شکایت مردمی از اصناف در زمینه اقلام بهداشتی و واحدهای نانوایی است و در این زمینه کوشش خواهیم کرد تا نظارت ها را همچنان به همین شکل ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1033

به "پلمب 5670 واحد صنفی متخلف در خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 5670 واحد صنفی متخلف در خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید