پنجشنبه آخر سال به آرامستان ها نروید

به گزارش مجله جاودان، استاندار تهران با اشاره به ضرورت رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از سفر و تجمعات غیرضروری از مردم خواست تا پنجشنبه آخر سال به آرامستان ها نروند.

پنجشنبه آخر سال به آرامستان ها نروید

به گزارش خبرنگاران از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی با اشاره به لزوم مشارکت مردم برای مقابله موثر با کرونا گفت: تعطیلی مدارس و دانشگاه ها و محدودیت های اعمال شده در فعالیت های اداری به منظور خلوت کردن سطح شهر و حضور مردم در منازل است تا از ابتلا به بیماری در امان بمانند.

وی تاکیدکرد: اینکه عده ای در چنین شرایطی قصد سفر تفریحی دارند، اوج بی احتیاطی و بازی با سلامت جامعه است و از مردم فهیم استان تهران صمیمانه تقاضا می کنم تا حد ممکن از حضور در مهمانی ها و اجتماعات خودداری نمایند.

استاندار تهران ادامه داد: شهروندان در پنجشنبه پایانی سال از مراجعه به آرامستان ها خودداری نمایند و این فرهنگ سازی انجام گردد البته در بعضی شهرستان ها بعضی محدودیت ها برای حفظ سلامت شهروندان اعمال می گردد.

محسنی بندپی توضیح داد: توجه به توصیه های وزارت بهداشت و استفاده صحیح از ماسک، دستکش و شست وشوی مکرر دست ها با آب و صابون و ضد عفونی کردن محیط خانه و اقلامی که از بیرون وارد خانه می گردد، بسیار لازم است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 894

به "پنجشنبه آخر سال به آرامستان ها نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجشنبه آخر سال به آرامستان ها نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید