پیشنهاد توهین آمیز بایرن برای هری کین!

به گزارش مجله جاودان، بایرن مونیخ پیشنهادی 60 میلیون پوندی (70 میلیون یورویی) برای خریدن کاپیتان تاتنهام به این باشگاه داده که به سرعت رد شده است. گفته می گردد دنیل لوی، رییس تاتنهام هر پیشنهاد زیر 100 میلیون پوند را رد خواهد نمود.

پیشنهاد توهین آمیز بایرن برای هری کین!

در پی انتشار این خبر، طرفداران تاتنهام نارضایتی خود را در شبکه های اجتماعی نشان دادند، چون معتقدند رقمی که قهرمان آلمان برای خرید ستاره انگلیسی پیشنهاد داده، بسیار پایین است.

یکی از طرفداران در توییتر نوشت: اگر تاتنهام چنین پیشنهادی داده بود، بایرن احساس می کرد بهش توهین شده است و دیگری افزود: 60 میلیون پوند؛ حتما شوخی می کنی و نفر سوم نوشت: هاها؛ کوشش خوبی بود بایرن. او جایی نمی رود. یک نفر دیگر هم شوخی کرد: برای آن یکی پایش چقدر پیشنهاد می دهی بایرن؟

فقط یک سال دیگر از قرارداد هری کین با تاتنهام به جای مانده و در حالی که از رئال مادرید و منچستریونایتد نیز به عنوان دیگر مشتریان او یاد می گردد، فعلا بایرن در رقابت با بقیه پیشتاز است.

منچستریونایتد مدت ها است در پی خرید کین است اما تاتنهام هیچ تمایلی ندارد ستاره اش را به یک رقیب در لیگ برتر بدهد و به همین علت بخت بایرن برای جذب کین بیش از بقیه است.

منبع: فرارو
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2282

به "پیشنهاد توهین آمیز بایرن برای هری کین!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد توهین آمیز بایرن برای هری کین!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید