پیگیری بازی های لیگ برتر فوتبال با برگزاری 4 ملاقات، گل گهر به صدر بازگشت

به گزارش مجله جاودان، گل گهر با فزونی مقابل پدیده مشهد جایگاه خود در صدر را از سپاهان پس گرفت.

پیگیری بازی های لیگ برتر فوتبال با برگزاری 4 ملاقات، گل گهر به صدر بازگشت

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در ادامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال چهار ملاقات از ساعت 15:00 در مسجدسلیمان، رفسنجان، مشهد و اراک برگزار گردید که نتایج این ملاقاتها به توضیح زیر است:

شهرخودرو مشهد یک - گل گهر 2

شاگردان امیر قلعه نویی پس از نتایج پیروز خود در چند هفته اخیر این بار مقابل تیم انتهای جدولی شهرخودرو قرار گرفتند و در حالی که با یک گل از حریف خود عقب بودند، توانستند به بازی برگردند و با دو گل سعید صادقی و رضا شکاری در دقایق 65 و 71 بازی را به نفع خود به انتها برسانند. تک گل شهرخودرو در این ملاقات به وسیله ابوالفضل عکاشه در دقیقه 60 به ثمر رسید.

گل گهر با این پیروزی 19 امتیازی شد و صدرجدول را از سپاهان پس گرفت. شهرخودرو با این شکست همچنان دو امتیازی و در انتهای جدول باقی ماند.

مس رفسنجان 3 - تراکتور 2

این ملاقات که به میزبانی مسی ها برگزار گردید با رجحان 3 بر 2 شاگردان ربیعی به انتها رسید تا نارنجی پوشان چهارم پیروزی پیاپی خود را به دست آورند و با 17 امتیاز تا رده پنجم صعود نمایند. تراکتور با این شکست، 8 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دوازدهم قرار گرفته است.

سه گل مس در این ملاقات به وسیله گادوین منشا، مجید علیاری و فراز امامعلی در دقایق 32 ، 65 و 83 به ثمر رسید و در مقابل ابوالفضل رزاق پور در دقیقه 63 و محمد قنبری در دقیقه 3+90 دو گل تراکتور را به ثمر رساندند.

آلومینیوم اراک یک - فجرسپاسی شیراز صفر

دو تیم در این ملاقات موقعیت هایی را روی دروازه هم به وجود آوردند اما ناپیروز بودند تا این که شاگردان خطیبی در دقیقه 81 به وسیله محمود قائد رحمتی به گل رسیدند. این ملاقات در نهایت با رجحان یک بر صفر اراکی ها به انتها رسید.

خطیبی و تیمش با این پیروزی پنجمین پیروزی فصل خود را تجربه کردند و 19 امتیازی شدند و به در رده سوم صعود کردند. در مقابل، شاگردان کلانتری 9 امتیازی باقی ماندند.

نفت مسجدسلیمان یک - ذوب آهن یک

نفتی ها در این ملاقات با گلزنی کرار جاسم از روی یک ضربه کاشته در دقیقه 36 دروازه ذوب آهن را باز کردند اما شاگردان مهدی تارتار با فشار روی دروازه نفت توانستند با گلزنی محمد خدابنده لو کار را به تساوی بکشانند و از شکست فرار نمایند.

پس از این ملاقات نفتی ها 7 امتیازی و ذوب آهنی ها 11 امتیازی شدند در رده های چهاردهم و نهم باقی ماندند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1991

به "پیگیری بازی های لیگ برتر فوتبال با برگزاری 4 ملاقات، گل گهر به صدر بازگشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری بازی های لیگ برتر فوتبال با برگزاری 4 ملاقات، گل گهر به صدر بازگشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید