کسب یک طلا و سه نقره توسط تیم های کانوپولوی ایران در آسیا

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران، مسابقات کانوپولوی قهرمانی آسیا از 18 آبان ماه در مالزی شروع و امروز با شناخت قهرمانان به کار خود انتها داد. امروز تیم های ایران در بخش بانوان و مردان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان ابتدا در مرحله نیمه نهایی به مصاف رقبای خود رفتند و همه با رجحان برابر آنها جواز حضور در دیدار فینال را بدست آوردند. در مرحله فینال نیز نمایندگان ایران صاحب یک نشان طلا و سه نقره شدند.

کسب یک طلا و سه نقره توسط تیم های کانوپولوی ایران در آسیا

تیم ملی مردان ایران در رده سنی بزرگسالان در مرحله نیمه نهایی برابر تیم سنگاپور نهاده شد و با نتیجه 7 بر 3 پیروز شده و راهی فینال بازیها شد. در دیدار فینال شاگردان صیادی نیمه اول را با نتیجه 3 بر 3 مساوی به سرانجام بردند اما در نهایت تیم ایران پیروز شد با رجحان 6 بر 5 تیم قدرتمند ژاپن را شکست داده و نشان طلای این بازیها را از آن خود کند.

تیم بانوان بزرگسال ایران در دیدار نیمه نهایی برابر تیم سنگاپور به میدان رفت . نیمه اول این مسابقه با تساوی سرانجام یافت اما در نهایت با گل طلایی معلاه عاطفه دار با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان شدیم و به مسابقه فینال رسیدیم. در فینال به مصاف تیم چین تایپه رفت و در نهایت شاگردان مرزآبادی با نتیجه 5 بر یک بازی را واگذار نموده و به مدال نقره بسنده نمودند. از نکات مهم این بازی توقف به دلیل تنظیم نبودن دروازه بود.

تیم دختران و پسران جوان ایران هم در این رقابتها به مدال نقره رسیدند. در مسابقه نیمه نهایی تیم دختران کشورمان مقابل سنگاپور نهاده شدند و با رجحان 6 بر صفر جواز حضور در دیدار فینال را کسب کردند. تیم ایران در مرحله فینال برابر چین تایپه 7 بر 6 شکست را پذیرا شد و مدال نقره گرفت.

تیم پسران هم در دیدار نیمه نهایی برابر مالزی میزبان رقابتها به میدان رفت. نیمه اول را 2 بر 2 مساوی تمام کردند اما در نهایت این ملی پوشان ایران بودند که با نتیجه 8 بر 5 پیروز شده و به دیدار نهایی رسیدند. اما در دیدار نهایی تیم پسران کشورمان با نتیجه 3 بر 2 به چین تاپیه باخت و در رده دوم آسیا ایستاد و سومین نشان نقره کاروان کانوپولوی ایران را در این دیدارها از آن خود کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 372

به "کسب یک طلا و سه نقره توسط تیم های کانوپولوی ایران در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب یک طلا و سه نقره توسط تیم های کانوپولوی ایران در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید