کنایه رئیس فدراسیون ایتالیا به سوئدی ها با ابراز رضایت از قرعه آتزوری در یورو

به گزارش مجله جاودان، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا برخلاف بسیاری از هموطنان و هواداران تیم ملی کشورش، قرعه آتزوری در مرحله نهایی یورو 2016 را مناسب می داند.

کنایه رئیس فدراسیون ایتالیا به سوئدی ها با ابراز رضایت از قرعه آتزوری در یورو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کارلو تاوکیو، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اعتراف کرد از اینکه لاجوردی پوشان در مرحله گروهی یورو 2016 با قدرت هایی مانند اسپانیا و آلمان روبه رو نشده اند، شادمان است و آن را دلیلی برای رضایت از قرعه آتزوری می داند.

لاجوردی پوشان تحت راهنمایی آنتونیو کونته در مرحله گروهی یورو در گروه E با تیم هایی مانند، سوئد، ایرلند جنوبی و از همه مهم تر بلژیک، تیم اول رده بندی فیفا همگروه شده اند. با این حال تاوکیو نسبت به صعود آتزوری از مرحله گروهی خوش بین است.

وی در این خصوص گفت: گروه ما، گروه سطح بالایی است، اما حداقل با اسپانیا و آلمان روبه رو نشده ایم، تیم هایی که ما سال آینده با آنها بازی هایی محبت آمیز خواهیم داشت. 24 تیمی که به مرحله نهایی یورو 2016 راه پیدا نموده اند، بهترین تیم های اروپا هستند، پس انتظار قرعه ای آسان داشتن، مسخره است. ما واقعاً می خواهیم که در این رقابت ها نتایجی خوب کسب کنیم.

سوئد تیمی است که در مرحله گروهی یورو 2004 با تساوی 2 - 2 معروفش با دانمارک، مسبب حذف ایتالیا از مرحله گروهی شد. تاوکیو درباره رقابت کشورش با یاران زلاتان ابراهیموویچ در یورو 2016، به ماجرایی که 11 سال پیش در پرتغال رخ داد، اشاره داشت و گفت: سوئد؟ ما اهل کارهایی که با بازی جوانمردانه در تضاد باشند، نیستیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 554

به "کنایه رئیس فدراسیون ایتالیا به سوئدی ها با ابراز رضایت از قرعه آتزوری در یورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه رئیس فدراسیون ایتالیا به سوئدی ها با ابراز رضایت از قرعه آتزوری در یورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید