10 شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در دنیا

به گزارش مجله جاودان، روزنامه شهروند: شبکه های تلویزیونی مبتنی بر اینترنت طی سال های گذشته انقلابی در عادات تلویزیون تماشا کردن مردم دنیا ایجاد نموده اند؛ به جرأت می توان گفت این شبکه ها دیگر تلویزیون های ملی را کنار زده اند. این شبکه ها سال های گذشته کوشش نموده اند همه احتیاج های مخاطبان خود را پوشش دهند. در ذیل تعدادی از معروف ترین شبکه های تلویزیونی مبتنی بر اینترنت را معرفی می کنیم.

10 شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در دنیا

1- Hulu

برای استفاده از برنامه های این شبکه باید ماهانه 8 دلار پرداخت کنید. اگر ماهانه 40 دلار پرداخت کنید، می توانید علاوه بر عناوین معمولی برنامه ها، 50 برنامه زنده را نیز تماشا کنید. با این مبلغ دو کاربر می توانند به طور همزمان در دو دستگاه جداگانه از برنامه های این شبکه استفاده نمایند. از مشهورترین سریال های ساخته شده توسط این شبکه می توان به سریال داستان ندیمه اشاره نمود.

2- Netflix

با پرداخت 8 دلار می توانید از برنامه های ابتدایی این شبکه بهره ببرید؛ اما با پرداخت 12 دلار در ماه به لیست استاندارد این شبکه دسترسی خواهید داشت. به طور کلی در نت فلیکس هر چقدر بیشتر پول بدهید از کیفیت بهتر و عناوین برنامه های بیشتری برخوردار خواهید شد. نت فلیکس به شما اجازه می دهد بعضی از برنامه ها را دانلود کنید و بعدا به تماشای آن ها بنشینید.

3- Sling TV

با پرداخت ماهانه 20 دلار می توانید به 20 کانال این شبکه دسترسی داشته باشید. اگر ماهی 25 دلار پرداخت کنید، تعداد کانال ها به 40 عدد خواهد رسید و با پرداخت 40 دلار در ماه بیش از 50 کانال خواهید داشت. این شبکه همکاری نزدیکی با شبکه سی ان بی سی دارد و بسیاری از برنامه مالی این شبکه بر روی Sling پخش می گردد.

4- HBO

برای دیدن برنامه های این شبکه باید 15 دلار در ماه پرداخت کنید. از ویژگی های این شبکه این است که سرویس واقعیت مجازی را نیز ساپورت می نماید. در ضمن برای دیدن برنامه های این شبکه احتیاج نیست که تبلیغ های خسته نماینده را تحمل کنید. ازجمله سریال های معروف این شبکه می توان به بازی تاج و تخت و سیلیکون ولی اشاره نمود.

5- Amazon

برای دیدن برنامه های این شبکه باید ماهی 9 دلار پرداخت کنید. ویژگی شبکه آمازون این است که عناوین بسیار زیادی دارد. از دیگر ویژگی های این شبکه این است که دو دستگاه و دو کاربر به طور همزمان می توانند از یک حساب کاربری استفاده نمایند.

6- You Tube

برای دیدن برنامه های یوتیوب باید 40 دلار در ماه پرداخت کنید. البته می توانید از فضای ذخیره سازی نامحدود دی وی آر برای ضبط برنامه های محبوب تان بهره ببرید. برنامه هایی که ضبط می کنید تا 9 ماه در آن فضا قرار می گیرد و بعد از آن پاک می گردد؛ در دیگر شبکه ها برنامه های ضبط شده تنها تا یک ماه باقی می ماند.

7- Philo TV

با پرداخت 16 دلار در ماه 37 کانال و با پرداخت 20 دلار در ماه 46 کانال خواهید داشت. در آن واحد سه نفر می توانند از سه دستگاه برنامه ها را تماشا نمایند. یکی از عیوب این شبکه این است که مسابقات ورزشی را پوشش نمی دهد. یکی از پرطرفدارترین برنامه های این شبکه برنامه ای است که در آن رابرت هیرش و اریک کاسابوری به توصیه های مالی می پردازند.

8- PlayStation TV

40 دلار پرداخت کنید تا از 40 کانال بهره ببرید. بهای عضویت این شبکه کمی بالا است؛ چون بعضی دیگر از شبکه ها نظیر HBO را نیز پوشش می دهند. با پرداخت 75 دلار در ماه می توانید به برنامه های HBO و بعضی برنامه ها از 90 شبکه دیگر دسترسی داشته باشید. برنامه هایی که در این شبکه ضبط می کنید تنها تا 28 روز باقی می ماند و بعد پاک می گردد. این شبکه یکی از گران ترین شبکه های اینترنتی است.

9- Pluto TV

این شبکه کاملا مجانی است. این شبکه 100 کانال به شما هدیه می نماید و احتیاج نیست هیچ پولی پرداخت کنید. علاوه بر برنامه های تلویزیونی و فیلم، این شبکه ایستگاه های رادیویی را نیز به شما هدیه می دهد؛ اما مشکل این جا است که باید تبلیغات را تحمل کنید. این شبکه در بسیاری از دستگاه ها از تلویزیون های هوشمند گرفته تا تبلت ها قابل مشاهده است.

10- Fubo TV

برای اولین ماه می توانید 20 دلار بپردازید، اما از ماه دوم حق عضویت به 45 دلار افزایش خواهد یافت. این شبکه 85 کانال به شما هدیه می نماید. می توانید به اندازه 30 ساعت برنامه را در فضای دی وی آر ضبط کنید. می توانید این میزان را به 500 ساعت برسانید، اما باید 10 دلار در ماه پرداخت کنید. خبر خوب این که محتوای ضبط شده شما تا هر زمانی که بخواهید باقی خواهد ماند.

منبع: برترین ها
انتشار: 16 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 243

به "10 شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در دنیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در دنیا" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 شبکه تلویزیونی اینترنتی پربیننده در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید