آزادکار ضایعه نخاعی خواهان ماندن در بیمارستان شد

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران، میثم زارع با بیان اینکه پس از عمل جراحی شرایطش رو به بهبود است و در حال حاضر دست و پای خود را حس می نماید و می تواند بنشیند گفت: پزشک من پس از عمل جراحی گفت صد در صد بهبودی خود را بدست می آورم، اما شرط این بهبودی انجام ورزش و فعالیت های توانبخشی مناسب و فیزیوتراپی است.

آزادکار ضایعه نخاعی خواهان ماندن در بیمارستان شد

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

زارع توضیح داد: بیش از 2 ماه است که در بیمارستان بستری هستم اما به دلیل زخم بستر و عمل جراحی، عملا یک ماه و نیم نتوانستم توانبخشی لازم را انجام دهم. در سه هفته گذشته که کارهای توانبخشی و فیزیوتراپی همراه با ورزش را زیر نظر متخصصان انجام داده ام، خیلی در فرایند بهبودم تأثیر گذاشته به طوری که گرما و سرما را در دست و پاهای خود حس می کنم و می توانم دستان و پاهای خود را تکان دهم.

دارنده مدال های برنز کشتی آزاد نوجوانان دنیا و نقره جوانان آسیا گفت: حضورم در بیمارستان در فرایند بهبودم بسیار تأثیرگذار بوده و اگر این فرایند ادامه پیدا کند قطعا شرایطم خیلی بهتر خواهد شد. آن طور که به من اطلاع داده اند تا روز 27 دی ماه می توانم در بیمارستان بستری باشم اما قطعا این شرایط درمانی در محل زندگی ام وجود ندارد و تمام کوشش هایم بی ثمر خواهد ماند.

عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد جوانان با تشکر و قدردانی از مسئولان بیمارستان رفیده تهران توضیح داد: از مسئولان بیمارستان می خواهم تا شرایطی را فراهم آورند چند ماه دیگر در این بیمارستان بستری باشم تا با انجام توانبخشی های لازم، شرایط رو به بهودم ادامه پیدا کند.

زارع در سرانجام با تشکر از فدراسیون کشتی که پیگیر فرایند درمانی وی بوده اظهار داشت: از تمامی مردم ایران که در این مدت به یاد من بودند تشکر می کنم و می خواهم برای بهبودی کامل من دعا نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 730

به "آزادکار ضایعه نخاعی خواهان ماندن در بیمارستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکار ضایعه نخاعی خواهان ماندن در بیمارستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید