آمادگی چین برای تقویت روابط با تاجیکستان

به گزارش مجله جاودان، رئیس جمهور چین با ارسال پیامی از رئیس جمهور تاجیکستان برای همدردی و یاری این کشورتقدیر و آمادگی خود برای تقویت بیشتر روابط با دوشنبه را اعلام داشت.

آمادگی چین برای تقویت روابط با تاجیکستان

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در دوشنبه، شی جین پینگ رئیس جمهور چین با ارسال پیغامی از امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان برای حمایت از این کشور در خصوص ویروس کرونا قدردانی کرد.

در نامه جین پینگ تاکید شده که در حال حاضر مردم چین در حال مبارزه با بیماری پنومونی بوده و مطمئنا پکن قدرت و توان پیشگیری از همه گیر شدن این بیماری را دارد.

در این پیغام آمده است: در ماه ژوئن سال گذشته در شهر دوشنبه ما و شما دیدار های محبت آمیز داشتیم که در جریان آن برنامه های مربوط به توسعه بیشتر روابط دو کشور و فرایند کنفرانس تعامل و اعتمادسازی آسیا آنالیز شد.

وی در سرانجام این پیغام با اظهار این که به توسعه روابط چین و تاجیکستان بسیار اهمیت قائل است آمادگی خود برای تقویت همه جانبه همکاری ها به نفع دو کشور و مردمان آن ابراز داشت.

انتهای پیغام/.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 724

به "آمادگی چین برای تقویت روابط با تاجیکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی چین برای تقویت روابط با تاجیکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید