تور ارزان روسیه: اتباع ایرانی دارای ویزا معتبر می توانند به وسیله مرزهای هوایی وارد روسیه شوند

به گزارش مجله جاودان، براساس اعلام وزارت خارجه روسیه اتباع ایرانی دارای ویزا معتبر می توانند از این پس بدون محدودیت و به وسیله مرزهای هوایی وارد این کشور شوند.

تور ارزان روسیه: اتباع ایرانی دارای ویزا معتبر می توانند به وسیله مرزهای هوایی وارد روسیه شوند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه سیاست خراجی خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو در اطلاعیه ای از تسهیل مقررات ورود به روسیه برای شهفرایندان ایرانی اطلاع داد.

براساس اعلام این سفارتخانه، وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه در تاریخ 12 نوامبر 2021 با ارسال یادداشت رسمی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو اعلام نموده که مطابق با دستورالعمل تازه دولت فدراسیون روسیه جمهوری اسلامی ایران در فهرست کشورهایی قرار گرفته است که شهفرایندانشان و افراد دارای اقامت دائم یا هرگونه مدرک دیگری دال برداشتن حق اقامت دائم در کشورهای مزبور، می توانند به وسیله مرز هوایی وارد فدراسیون روسیه شوند.

گفتنی است بعد از شیوع ویروس کرونا، شهفرایندان ایرانی برای ورود به روسیه نیازمند کسب مجوز از ستاد مبارزه با کرونا بودند که در حال حاضر با توجه به کاهش فرایند ابتلا به کرونا و واکسیناسیون سراسری در داخل ایران، این محدودیت حذف شده است و شهفرایندان ایرانی با دریافت ویزا معتبر می توانند به وسیله مرزهای هوایی وارد فدراسیون روسیه شوند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1941

به "تور ارزان روسیه: اتباع ایرانی دارای ویزا معتبر می توانند به وسیله مرزهای هوایی وارد روسیه شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: اتباع ایرانی دارای ویزا معتبر می توانند به وسیله مرزهای هوایی وارد روسیه شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید