تور ویتنام ارزان: شراکت استراتژیک دوجانبه میان روسیه و ویتنام تقویت خواهد شد

به گزارش مجله جاودان، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه طی سخنانی از توافق کشورش با ویتنام برای توسعه شراکت استراتژیک با ویتنام اطلاع داد.

تور ویتنام ارزان: شراکت استراتژیک دوجانبه میان روسیه و ویتنام تقویت خواهد شد

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام ارزان تجربه کنید و از شهرهای هوشی مین و هانوی ویتنام دیدن کنید.

بر اساس این گزارش، لاوروف که این سخنان را در جریان برگزاری کنفرانس خبری پس از مصاحبه با همتای ویتنامی خود مطرح می کرد، گفت: ما بر نیت متقابل برای تقویت ساختارمند مشارکت استراتژیک جامع بین کشورهای خود، بر اساس سنت های دوستی، همبستگی و حمایت متقابل، تأیید کردیم.

وی بعلاوه اضافه کرد: ما از انجام مصاحبههای سیاسی معنادار و متداول در قالب نشست و سطوح بالا که همچنان علیرغم شیوع کرونا ادامه دارند، استقبال کردیم.

وزیر خارجه روسیه بعلاوه در مورد حجم تجاری موجود میان دو کشور گفت: حجم تجاری ما، سال گذشته 15 درصد و در بازه زمانی ژانویه تا جولای سال جاری، 24 درصد دیگر افزایش یافت. در کنار این، ما فرصت هایی را برای اصلاح عدم تراز در تجارت متقابل با روش های مختلف از جمله حضور بیشتر صادرکنندگان روسی در بازار ویتنام در نظر گرفتیم.

گفتنی است، دو طرف در مورد روابط تجاری و مالی دوجانبه اعلام کردند که توافقنامه تجارت آزاد اتحادیه اروپا با ویتنام به طور قابل توجهی باعث افزایش گردش تجاری میان روسیه و ویتنام می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 مهر 1400 بروزرسانی: 7 مهر 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1830

به "تور ویتنام ارزان: شراکت استراتژیک دوجانبه میان روسیه و ویتنام تقویت خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ویتنام ارزان: شراکت استراتژیک دوجانبه میان روسیه و ویتنام تقویت خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید