اجرای نمایش های مرفی و مرگ گرم در تئاتر شهر تمدید شد

به گزارش مجله جاودان، اجرای عمومی نمایش های مرفی در تالار سایه و مرگ گرم در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر تمدید شد.

اجرای نمایش های مرفی و مرگ گرم در تئاتر شهر تمدید شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای عمومی نمایش های مرفی به کارگردانی نگین ضیایی در تالار سایه و مرگ گرم به کارگردانی محمدرضا عطایی فر در تالار قشقایی تئاتر شهر تا روز چهارم تیر تمدید شد. این درحالی است که تئاتر موزیکال جنگ و صلح به کارگردانی میثم یوسفی روز دوشنبه سی و یکم خرداد به اجرای خود در تالار چهارسو انتها می دهد.

نمایش مِرفی به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی تا روز چهارم تیر هر روز غیر از شنبه ها ساعت 18:45 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 30 هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.

نمایش کنسرت مرگ گرم به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محمدرضا عطایی فر نیز تا روز چهارم تیر ساعت 18 به مدت زمان 120 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان اجرای خود را در تالار قشقایی تئاتر شهر ادامه می دهد.

در تالار چهارسو تئاتر موزیکال جنگ و صلح به نویسندگی، طراحی و کارگردانی میثم یوسفی تا روز دوشنبه 31 خرداد، ساعت 19:30، مدت زمان 40 دقیقه و قیمت بلیت 40 هزار تومان روی صحنه می رود.

اجرای این سه اثر نمایشی در حالی است که نحوه فروش بلیت و حضور تماشاگران در تالار های نمایشی با در نظر دریافت ظرفیت 50 درصدی تالار ها و موارد مربوط به فاصله گذاری براساس شیوه نامه های بهداشتی صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1708

به "اجرای نمایش های مرفی و مرگ گرم در تئاتر شهر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای نمایش های مرفی و مرگ گرم در تئاتر شهر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید