استراماچونی: اولویتم برای آینده مربیگری در سری A است

به گزارش مجله جاودان، سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد راهنمایی تیمی را در فوتبال ایتالیا برعهده بگیرد.

استراماچونی: اولویتم برای آینده مربیگری در سری A است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت ایتالیایی زبان passioneinter، آندره آ استراماچونی سرمربی سابق استقلال که در نیم فصل نخست راهنمایی این تیم را بر عهده داشت و قبل از خاتمه قراردادش از این تیم کنار رفت در صحبت هایی جدید به بیان دیدگاه خود درباره حضور در این تیم پرداخت.

او درباره آینده مربیگری خود گفت: لیگ فوتبال ایتالیا یک لیگ فوق العاده است ، برای من این اولویت است که در سری A مربیگری کنم. شاید سخت باشید تیمی را که دوست داشته باشید برای مربیگری پیدا کنید ولی اولویت برای من ایتالیا است. من یک مربی جوان هستم ، به اندازه کافی خوش شانس بودم که پیشنهاداتی برای مربیگری داشتم و توانستم در سالهای قبل مربیگری کنم. تیمی که می خواهم مربیگری کنم؟ من به اندازه کافی خوش شانس بودم که تیم هایی داشتم که به عنوان مربی روی من تمرکز نموده اند که تجربه ای با جوانان به دست بیاورم. نکته مهم یک پروژه است ، یک ایده ، برای من افتخار عظیمی است که راهنمایی تیمی را در فوتبال ایتالیا بر عهده بگیرم. ما همه دلمان برای فوتبال ایتالیا تنگ شده است.

استراماچونی در پاسخ به این سوال که در ماه مارس نزدیک بود راهنمایی کالیاری را بر عهده بگیرد گفت: در حال حاضر من دوست دارم برای والتر زنگا که دوست من نیز است بهترین ها را آرزو کنم. او مربی عظیم و خوبی است و شاد هستم که کالیاری چنین مربی عظیم و خوبی را در اختیار دارد. در فوتبال برخی اوقات آنطور که انتظار می رود پیش نمی رود ، اما مردم تغییر نمی نمایند ، این مربی مربی عظیمی است و من بهترین ها را برای کالیاری آرزو می کنم.

سرمربی سابق استقلال در خاتمه درباره درخشش این فصل لاتزیو گفت: لاتزیو واقعا سال جاری خیلی خوب ظاهر شده است و فوتبال خوب و نترسی ارائه می نماید و من بازی این تیم را خیلی دوست دارم. برای لاتزیو فرقی نمی نماید چندم باشد و حتی دومی و سومی نیز موفقیت خوبی محسوب می گردد. فقط در صورت بازگشت رقابت ها این تیم یک بازی سخت با آتالانتا در پیش دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1038

به "استراماچونی: اولویتم برای آینده مربیگری در سری A است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استراماچونی: اولویتم برای آینده مربیگری در سری A است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید