نظر توتی درباره مربیگری مورینیو در رُم و شانس جالوروسی برای کسب اسکودتو

به گزارش مجله جاودان، اسطوره باشگاه رُم درباره انتخاب آقای خاص به نام سرمربی این تیم و احتمال موفقیت این تیم برای کسب نام قهرمانی لیگ ایتالیا صحبت کرد.

نظر توتی درباره مربیگری مورینیو در رُم و شانس جالوروسی برای کسب اسکودتو

به گزارش خبرنگاران، انتخاب ژوزه مورینیو به نام سرمربی رم خیلی از هواداران این تیم را راضی و آنها را به آینده امیدوار کرد. اسطوره و کاپیتان سابق این تیم فرانچسکو توتی هم یکی از آنهاست و اعتقاد دارد جالوروسی با هدایت این مرد پرتغال می تواند در فصل جاری حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

توتی که سال 2017 پس از انجاکم 785 بازی رسمی برای رم بازنشسته شد، در گفت و گو با نشریه گاتزتا دلواسپورت راجع به شرایط تیم مرکز ایتالیا از زمان ورود آقای خاص تا به امروز گفت: خب ما هنوز اول فصل هستیم و همه چیز در حد حدس و گمان است. این موضوع درباره یوونتوس هم که شروع ضعیفی داشته صدق می کند. این تیم دوباره برمی شود. با این وجود من معتقدم رم و ناپولی دو تیمی هستند که در این فصل می توانند کارهایی خیلی بهتر از فصل گذشته انجام دهند. به نظر من امسال هیچ تیمی نیست که بتواند لیگ را تحت سلطه بگیرد و همه 4، 5 تیم مدعی می توانند حرف هایی برای گفتن داشته باشند اما بگذارید چند ماه دیگر درباره این موضوع حرف بزنیم، زمانی که حداقل سه چهارم فصل سپری شده باشد.

توتی با اشاره به 5 برد متوالی رم شامل 3 پیروزی در سری A در ابتدای فصل جاری افزود: من از عملکرد مورینیو تا این مقطع از فصل تحت تأثیر قرار گرفته ام. راضیم که او رم را انتخاب کرد. او یک مربی انعطاف پذیر است که افتخارات فراوانی برده و دارای جذبه است. بدون شک مورینیو دارای شخصیتی بزرگ است و به هر تیمی انگیزه می دهد. او در همه حال برای تیم هایش یک ارزش اضافه نموده محسوب می شود، چه در داخل زمین بازی چه در زمینه مدیریت منابع انسانی تیمش. من از توانایی او برای تطبیق دادن خودش با محیط تازه در این مدت زمان کوتاه حیرت زده ام. او خودش را سپر بلای همه می کند، مثل یک صاعقه گیر برای محافظت از ساختمان که در شهری مانند رم داشتن چنین خصلتی می تواند خیلی به تیم کمک کند.

یکی از سؤالاتی که از توتی پرسیده شد درباره زلاتان ابراهیموویچ و گلزنی این مهاجم سوئدی در اولین بازی فصلش برای میلان در فاصله یک ماه به 40 ساله شدنش بود.

توتی که هنوز هم با 38 سال و 59 روز به نام مسن ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود، درباره زلاتانی که می تواند در بازی فردا شب (چهارشنبه) رکورد او را در بازی مقابل لیورپول بشکند، گفت: زلاتان قطعاً رکورد مرا خواهد شکست. او ذهنیتی متفاوت از دیگران دارد و به نظر من یکی از قویترین دنیا است . خب وقتی بازیکنی بهتر می آید حقش است که رکورد را بشکند. رکوردها برای شکسته شدن هستند و من هم راضی می شوم که او رکورد مرا بشکند. هنوز کارهای زیادی از دست او ساخته است و روی فرم است. تنها کاری که باید انجام دهد این است که خودش را مدیریت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1818

به "نظر توتی درباره مربیگری مورینیو در رُم و شانس جالوروسی برای کسب اسکودتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر توتی درباره مربیگری مورینیو در رُم و شانس جالوروسی برای کسب اسکودتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید