اعلام آمادگی صنعت بیمه برای کمک به تسکین درد آسیب دیدگان اتوبوس خبرنگاران

به گزارش مجله جاودان، بیمه مرکزی اعلام کرد: صنعت بیمه در جهت التیام آلام آسیب دیدگان و همچنین بازماندگان این حادثه دردناک از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

اعلام آمادگی صنعت بیمه برای کمک به تسکین درد آسیب دیدگان اتوبوس خبرنگاران

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، این بیمه با صدور پیام همدردی با حادثه دیدگان اتوبوس خبرنگاران گفت: تقدیر الهی بر این قرار گرفت که جامعه رسانه ای کشور یک بار دیگر در چرخه بی توقف خطر و خبر رو در روی حادثه ای دیگر قد بکشد و در ماتم ابدی دو تن از پاکترین و شریف ترین فرزندان خود بنشیند.

بیمه مرکزی و صنعت بیمه هم همگام با سایر اقشار دیگر جامعه در این مصیبت سنگین، سوگوار است و برای روح بلند این عزیزان، آرزوی غفران الهی و برای دل بازماندگان، امید صبوری دارد.

جبران اندوهی تا این اندازه عمیق، ممکن نیست، اما صنعت بیمه در جهت التیام آلام آسیب دیدگان و همچنین بازماندگان این حادثه دردناک از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

در همین زمینه همه تعهد ها و پوشش های مترتب بیمه ای سرنشینان اتوبوس سانحه دیده بدون تشریفات رایج، ایفاد خواهد شد و در صورت وجود بیمه نامه هایی نظیر بیمه زندگی و تامین آتیه هم در پرداخت خسارات تسریع می شود.

امید است با تقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل، اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز و تلاش بیشتر برای ارتقای فرهنگ راهنمایی و رانندگی، پس از این شاهد حوادثی تا این اندازه تلخ و دردناک نباشیم.

بر اثر واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در جهت تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، دو بانوی خبرنگار به نام های ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی از خبرنگاران پر تلاش، متعهد و دلسوز خبرگزاری های ایرنا و ایسنا جان خود را از دست دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 1761

به "اعلام آمادگی صنعت بیمه برای کمک به تسکین درد آسیب دیدگان اتوبوس خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی صنعت بیمه برای کمک به تسکین درد آسیب دیدگان اتوبوس خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید