افراد مشتاق به میز و مقام می توانند روی این صندلی اداری تابوت شکل بنشینند!

به گزارش مجله جاودان، آیا واقعاً ساعت های طولانی پشت میز کار می کنید؟ آنقدر طولانی که گاهی اوقات احساس می کنید نمی توانید آخرین باری که ایستاده اید را به یاد بیاورید؟ یا شاید هم عاشق پست و مقام خودتان هستید و می خواهید دو دستی آن را بچسبید تا از کسی جانشین شما نشود؟!

افراد مشتاق به میز و مقام می توانند روی این صندلی اداری تابوت شکل بنشینند!

Chairbox طراح مستقر در بریتانیا، صندلی مخصوص شما را تجسم کرده است. آنها یک صندلی اداری به شکل تابوت با حس شوخ طبعی ساخته اند. این برداشت طنز از صندلی اداری راهی را برای معتادین به کار و عاشقان مقام ساخته اند!

الهام بخش این طراحی هوشمندانه که دارای یک قاب چوبی روی چرخ ها است، از تجربه خود Chairbox از گذراندن ساعت های طولانی پشت میزش گرفته شده است. چیرباکس می گوید: فکر می کردم اگر در این حالت بمیرم، ممکن است مجبور شوند مرا اینطور دفن کنند. این خیلی ناخوشایند است که مرا در تابوت بگذارند. آن ها احتمالاً در این مورد به یک تابوت خاص نیاز دارند. من در مورد آن به دوستم گفتم و خندیدیم، اما بعد از چند هفته به ایده بازگشتم و کمی بیشتر آن را بررسی کردم. بعداً یک مدل سه بعدی در نرم افزار CAD ساختم و آن را رندر کردم و آن را آنلاین گذاشتم.

صندلی تابوتی به درستی The Last Shift Office Chair نامیده می شود. هنگامی که کارمند در محل کار فوت می کند، مدیریت باید در آن را ببندد و آن ها را به یک قبرستان بفرستند. ساده در عین حال کارآمد،

در وب سایت Chairbox می گوید. این طرح علاوه بر ارائه سرگرمی، چگونگی تمایل مردم به کار بیش از حد این روز ها را نیز برجسته می کند. چیرباکس می افزاید: بر اساس طراحی، انسان ها برای نشستن هشت ساعت در روز روی صندلی ها خلق نشده اند. در این سری از تصاویر، او بیش از یک برداشت از این طرح را به اشتراک می گذارد و بررسی می کند که چگونه این صندلی بیمارگونه در انواع بیرونی چوبی و فضای داخلی پارچه ای به نظر می رسد. او حتی شش تا از آن ها را در یک فضای کاری مشترک قرار داد تا دفتری پر از آن ها را تصور کند.

منبع: یک پزشک
انتشار: 29 شهریور 1401 بروزرسانی: 29 شهریور 1401 گردآورنده: javedandld.ir شناسه مطلب: 2159

به "افراد مشتاق به میز و مقام می توانند روی این صندلی اداری تابوت شکل بنشینند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افراد مشتاق به میز و مقام می توانند روی این صندلی اداری تابوت شکل بنشینند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید